Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ampera skrev:

Jeg lastet ned 2023 - 3 kart til min forrige uke.

Da skal det vel vere tilgjengelig til min også.. hvor finner man det? Når jeg logger inn er der ingen info om kart update. Om jeg har betalt for 1 år med kartupdates burde jo disse ligge tilgjengelig?? Selvom den går ut etter 1 år. Da burde jo nye ikke vere tilgjengelig men gamle oppdateringer innen perioden jeg har eigd usb map update ligge tilgjengelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at noe er riv ruskende galt med min påståtte interesse for BMW når jeg oppriktig har tanker om å dra frem denne bilen igjen, fordi jeg tenker det er en flott turbil 🫣

Noen som kan gi tips for å komme på rett kjøl? 😬

IMG_0457.thumb.jpeg.19700f43adfb929fb93ae497ffe587c3.jpegIMG_0786.thumb.jpeg.ed9822513415b6dad7c338616a20f5f5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, tennbrikket skrev:

Var nok ikke kjapp nok på bestilling på Ava’n. Fikk Mail om at den var avbestilt. Kan få denne til 2k. Dog så frister det lite å hjelpe dem å minske ett overfylt lager av p57. Den leverer også langt mindre vann.

https://bilpleiekongen.no/produkt/106012/Hoytrykkspyler/hoytrykk/ava-easy-p57-x-large-bundle

Jeg er fristende til å selge min P50 kun for å kjøpe P60 med lengre slange. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tennbrikket skrev:

Var nok ikke kjapp nok på bestilling på Ava’n. Fikk Mail om at den var avbestilt. Kan få denne til 2k. Dog så frister det lite å hjelpe dem å minske ett overfylt lager av p57. Den leverer også langt mindre vann.

https://bilpleiekongen.no/produkt/106012/Hoytrykkspyler/hoytrykk/ava-easy-p57-x-large-bundle

Samme her, takket pent nei til en dårligere spyler og fikk tilbud om 25% på denne her

https://bilpleiekongen.no/produkt/104816/Hoytrykkspyler/hoytrykk/ava-evolution-p80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Har lenge hatt lyst på en Audi S4 av B5 generasjon, men den 2,7 liters Turboen har skremt meg fra det 🤣

Min bror hadde en sånn for 3-4 år tilbake. Sykt feit lyd med rustfri eksos, men den rasa på pådrag fra 60 over i en 80 sone🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Markus E30 skrev:

Min bror hadde en sånn for 3-4 år tilbake. Sykt feit lyd med rustfri eksos, men den rasa på pådrag fra 60 over i en 80 sone🤣🤣

Ja de er lunefulle de der 😅 Skulle hatt en i knall blå eller signalgul. Men S4 av B6 generasjonen har jeg på lista mi, da med den litt mer driftsikre V8ern. Er noe med liten bil med svær motor som jeg synes er kult. I dag er det jo utopi å putte en V8er ned i en mellomklasse bil som Audi A4, men på 2000 tallet drev de med mye kult. V10 i både diesel og bensin var det jo flere som leverte, V8 i en Passat og BMW som trødde en treliters sekser ned i 1-serien. E61 M5 er vel den eneste stasjonsvogna i historien som har kommet med V10. For ikke å snakke om MB E400 CDI…V8 diesel i en E klasse. Stort slagvolum har alltid vært tøft, det får dagens elbiler og små turbomotorer til å fremstå som blodfattige greier. I mine øyne så hadde vi 20-25 år med veldig mye kult og moro i bilverdenen, fra ca midt på 80 tallet til 2010. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

E61 M5 er vel den eneste stasjonsvogna i historien som har kommet med V10.

Ikke glem denne 😅AudiUK00005852.thumb.jpg.1dadc2f58109ae937898a473ca34b527.jpg

Men ja ellers enig i at tidlig 2000 var en herlig æra hva gjelder alle bilmerker. Alle slags mulige kule konfigurasjoner og så var det jo faktumet at ikke hvem som helst hadde slik bil. Nå om dagen er liksom M/RS/AMG et vanlig syn på norske veier mener jeg. Hadde du 200-250 hk i en sedan/stvg før i tida var bilen særdeles gromt, og ikke minst kostbar.

Som en liten side note: Onkelen min var den i slekta med størst  bilinteresse, samt best økonomi til å kjøpe noe mer enn bare basismodellen i sin tid. Hans W210 E280 var lenge for meg utrolig grom grunnet V6'ern og bra med krefter, i en tid resten nøyde seg med 1.6/1.8 motorer. Nevnte onkel sin tidligere E36 320i med scorpion eksos er årsaken til at jeg ble "BMW-frelst" fra bleiealder av. 

Alltid gøy i mimre tilbake til en annen tid hvor bilen ikke var folkefiende #1. 

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...