Reef89 Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Ser meget bra ut ja sleng ut bilder av listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Dette ble jo meget pent :). Må være nydelig å ha en nylakkert strøken e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 On 7/30/2017 at 15.24, sveigis skrev: Dette ble jo meget pent :). Må være nydelig å ha en nylakkert strøken e38. Utrolig deilig å få igjen bilen fra lakkering og alt er en og samme farge uten noe feil i lakken Litt bilder av bilen: sAlnes, Hpi, Ron Jeremy og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Utrolig flott bil. E38 er skikkelig snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Jeg bøyer meg i støvet. Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Nydelig bil! Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 Fin bil ja. Savner E38 når jeg ser slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 E38 er legendarisk, dette er et prakteksemplar! Rett farge også! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 5, 2017 Forfatter Share Skrevet August 5, 2017 Takk for hyggelige kommentarer Veldig fornøyd med bilen og utrolig deilig å kjøre. For meg er dette akkurat sånn en E38 skal se ut, men dessverre kjenner jeg savnet etter en litt mer sporty bil og manuell girkasse begynner å presse på. Dermed vurderes salg av bilen i nærmeste fremtid Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 (endret) Bilen er nå lagt ut for salg for å se om det finnes andre der ute som er interessert i en lekker E38, hvis ikke blir den beholdt over vinteren og dullet videre med. Dagens gjøremål: Bytte toppdekselpakning Hatt en lekkasje fra første bank og ned på eksos manifolden i ny og ne. Kan ikke merkes på oljenivået, men merkes av og til når den står i en viss helning ved at oljen treffer glod varm manifold. Kjøpte dermed inn begge pakningene og alle gummipakninger til boltene på toppdekselet da disse også blir steinharde. Pakningen det var en lekkasje fra var så hard at den knakk bare man så på den, helt utrolig at den ikke lakk som en sil Siden begge toppdekslene var av ble de rengjort, pusset ned og lakkert opp igjen i sølvgrå. Synes ikke den flassete gullfargen som de får med tid var så kledlig så da ble det litt ekstra jobb med pussing og lakkering. Endret August 17, 2017 av Carlsius fupsaker, Ivrig86 og AlexHD reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Denne har blitt utrolig pen. Synd du tenker på å selge Håper at noen her inne kjøper bilen, så det går an å fortsette å lese om den! Går aldri lei E38 / E39 tråder Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 7 minutter siden, Bækkmann skrev: Denne har blitt utrolig pen. Synd du tenker på å selge Håper at noen her inne kjøper bilen, så det går an å fortsette å lese om den! Går aldri lei E38 / E39 tråder Takk for det Hadde jeg bare kunne hatt 2 bilder hadde jeg ikke vært i tvil, da ville jeg beholdt den som kose bil. For meg er dette en perfekt E38 utseendemessig utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Lykke til med salg Ser utrolig bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 4 minutter siden, Carlsius skrev: Takk for det Hadde jeg bare kunne hatt 2 bilder hadde jeg ikke vært i tvil, da ville jeg beholdt den som kose bil. For meg er dette en perfekt E38 utseendemessig utvendig. Det er da oftest slik :/ Har selv kunne tenkt meg en E38 / E39 som søndagsbil, også benytte F10'en som daily driver. "Når jeg blir stor, da!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå