StigJ Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 On 29.6.2018 at 19.13, lagunilla skrev: Jeg har fått veldig bra pris på ny bil på jobb. En 2018 M3 i fargen British Racing Green. Jeg har (nesten) en kjøper på bilen, så om bilen blir solgt er planen en M3, men veldig usikker på fargen. Hva syns dere? Hadde ikke tenkt lengre enn ett sekund hadde jeg hatt muligheter til å slå kloa i denne. M3 går for meg en høy gang over M4 på alt. Pluss at den er BRG er jo bare til å bli våt i øynene M3en er i mine øyne svulstig, barsk og lekker, mens M4en virker stor, tung og har smårare proporsjoner. Saltkjelen, Frode D, papertiger og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 1 time siden, StigJ skrev: M3en er i mine øyne svulstig, barsk og lekker, mens M4en virker stor, tung og har smårare proporsjoner. Det var litt morsomt, for her er vi nøyaktig 100% uenig - bare å bytte om på M3 og M4 her så passer beskrivelsen StigJ, Gorg og lagunilla reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 52 minutter siden, Walkabout skrev: Det var litt morsomt, for her er vi nøyaktig 100% uenig - bare å bytte om på M3 og M4 her så passer beskrivelsen Det er jo akkurat slikt som skaper mangfoldet på veiene. At noen faktisk ikke bare liker sølv og svarte Toyotas Walkabout, RF91 og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2018 Klassisk @StigJ. Bare kritiserer💩. Neida. Kommet meg ned til Tyrkia😁. Gorg, Designer, Walkabout og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Vi vil se bilder av nardo grey folie, vi vil se bilder av nardo grey folie! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2018 25 minutter siden, macrorain skrev: Vi vil se bilder av nardo grey folie, vi vil se bilder av nardo grey folie! Feriemodus nå. Skal få tatt skikkelig bilder med fruens speilreflekskamera snart👍 BimmerFan!, Designer, Gorg og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Tonen ser riktig ut, men den ser hakket lysere ut enn de fleste bilder jeg har sett av denne fargen. Men det spørs vel veldig på lyset når det blir tatt også Tøft uansett! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2018 Kappadokkia, byen fra år 350. Gorg, mslello, fxslin og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Må være digg kjøre på de veiene med 40 mm senka M4 😁😁 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2018 4 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Må være digg kjøre på de veiene med 40 mm senka M4 😁😁 Ja, se på bilde nr tre bak bilen. Dyp hull på bakken. Måtte bytte bærearm og ta 4-hjulskontroll😂 Gorg, Slavearbeider'n, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Vet ikke helt hva jeg syns om denne fargen, men er i hvertfall noe ikke alle har Ser i hvertfall for lys ut til å være Nardo, med mindre det finnes flere utgaver av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Det er godt mulig fargen er for lys til å være Nardo, men gud bedre så tøff den var likevel. Nesten litt synd det bare er folie.. lagunilla, Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Ein kompis av meg har mast i ei evigheit om Nardo Grey og kor fantastisk kul den er, mens eg sjølv syns det ser ut som lakkeraren gløymte å ha farge på bilen etter grunning Når det er sagt so skal det absolutt seiast at fargen her, Nardo eller ei, var vanvittig tøff på M4'en 😁 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Tøff farge, og bilen tar seg godt ut i de "rustikke" omgivelsene! Kunne godt tenke meg å reise til Tyrkia per bil en gang. Er det mye styr med grenseoverganger osv. underveis? Saltkjelen og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Takk for fine bilder av bil og omgivelser, jeg synes fargen ble veldig tøff. Den er selvsagt mindre iøynefallende enn den opprinnelige fargen på bilen (hvertfall for de som ikke er spesielt interessert og går rundt og kan alle bmw-fargene), men skulle jeg valgt farge selv tror jeg kanskje jeg ville valgt nardo 😊 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå