fxslin Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 11 timer siden, magneten skrev: Som de sa på Driver's Briefing er det ingen biler som har over 80 km/t i noen svinger på banen. Bortsett fra kaskje Hellraten med @fxslin bak rattet, da Nok en «class» post fra deg! Var moro å kjøre sammen med deg og Øyvind. Dette skjer når man kommer litt for fort inn i svingene og pusher ting litt hardt! Som jeg sa tidligere håper vi får til noe mer moro i år, veldig gøy å tilbringe tid med gærninger på lik linje som meg selv! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Kjempefin lesning her, som alltid magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Jeg så deg i dag, men beklager det som sikkert ble en for sen hilsen, skikkelig kul lekebil du har fått deg. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2018 (endret) Fin fart i svingen der, @fxslin! Takker, @Gabz! @E.H.D, det går så bra atte! Takk! Den bilen din har skikkelig "Presence" på veien. Jeg sperrer alltid opp øynene når jeg ser den. Og scanner deretter etter verdens kuleste skiltnummer "SD 66613" I dag blir det montering av en ny plastdel som jeg klarte å knekke den gamle av: On 22.6.2018 at 11.45, magneten skrev: Jeg venter nemlig på en pakke som skal/må komme i dag Pluss at madammen fyller året i dag, så jeg har bilskruing-forbud etter kl. 15:00 når hun er ferdig på jobb Stresset har allerede tatt meg, jeg knakk en liten plast-del. Jeg visste til og med det var 4 skruer, men etter 2 så tenkte jeg "Jaja, av og til må man jo ta litt i" Knekk! Så IQ-prisens vandrepokal går elegant forbi meg i år. Jeg tror den knekken var en gave fra Gud, for den biten var ganske slitt I dag er det Operation CSL Steering Wheel Stage 2 Jeg har egentlig aldri likt karbonfiber-padlene Jeg har løyet til alle og sagt de er "helt okay" og kanskje til og med "nice", men jeg har hele tiden følt at jeg sitter i en Ebay-auksjon i Kina Så i dag kom noe snacks! Den store delen jeg klarte å knekke, og OEM paddles Kobler fra batteriet igjen før jeg fikler med AirBagen Plopp! Her ser dere at den er litt sliten, stakkars! Av med alt! Den gamle. Her skal det være to skruehull jeg har knekt av På med den nye! Her var det håpløst å komme til med mine T20-bits. Heldigvis har jeg kjekke naboer som lånte meg et T20-jern Sweeeet! Endelig! Ebay vs OEM Nice! Det var en smule bedre, ja Må ut i sola vettu Veldig fornøyd nå! Ellers har bilen fått dusjet av seg alle fluene fra fjellet med avfetting, såpe og høytrykk. Ingen berøringsvask på den enda etter lakkering Endret Juli 16, 2018 av magneten Marius2002, Designer, Christer B og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2018 Jeg måtte ha meg en extended test drive for å prøve ut padlene De funka som rakkern! Helt alene på råneplassen på Åkra. Kom hjem fra Peppa Gris-Land @awt! Klar til å angripe rånestripå forbi Kanutta. Brannvesen står klare i beredskap. Denne frekke dingsen kommer til å ruinere meg. Blir spyla hver dag nå Felgene fikk seg en sprut! Legg gjerne merke til gummien fra Rudskogen på fangeren Det gjør fysisk vondt å stoppe å kjøre! Marius2002, fupsaker, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Skulle jeg så gjerne gjort, men er fortapt i Peppa Gris-land for alltid. RF91, And-reas, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2018 (endret) Prøvde å skrape sammen noen før og etter-valsing-bilder Ser ut som det hadde litt utslag Du hadde helt rett @fxslin! Før. Ekstra før. Etter Herregud så rått da! Endret Juli 16, 2018 av magneten AlexHD, Runey, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 (endret) I dag har jeg tatt en @Designer! Montert LCI-baklykter på en pre-LCI-bil Vidunderpakken! Denne ble faktisk talt sendt fra Tysk Ebay 11(!) minutter etter at jeg bestilte. Det er nok som @Slavearbeider'n sier, selgeren sitter nok å leser tråden, og forstår at jeg vil ha delene raskt Angel Eyes? Det har jeg jo ikke bestilt! (Nå ser jeg at det står Eagle Eyes, og en illustrasjon av en ørn. Bra ) Det var rett innhold Da er vi i gang! 3 bolter på hver ytterlykt. 1 bolt på innerlykta. Mister jo endel vekt slik da... Smack! Sitter godt på høyre! Sitter godt på venstre Nice! Mått hente kamera å frese ut på en liten photatoe-shoot Ble bra dette her altså! Ned i mørket for å sjekke lyset Lyktene av i mørket Bilen er Certified Fresh nå altså Endret Juli 17, 2018 av magneten AlexHD, mslello, Christer B og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 (endret) Har fulgt med ei stund i stillheit, men no er det vel på tide å gi lyd frå seg 😅 Må sei som dei fleste andre at bilen fucking cum seg med alt du har gjort med den. Bra jobba! 😀 Endret Juli 17, 2018 av RF91 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 Gotta have them LCI lights 😅 icing on the cake me de lampene der! 😎👌🏼 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 Må si Mr Valsemester kunne jobben sin gitt.:) Her var det jaggu ikke mye harryfiserings moddinger nei. Og jeg er særs skeptisk til sånne ting. Grunnnen er at jeg har sett så mye dårlig jobb av sånt ,at jeg blir matt. Men dette ble særs bra Magneten :). magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 (endret) Takker @RF91, @Designer Og @sveigis! Jeg har glemt å skrive at M3 CSL også har valsede hjulbuer bak, men fra fabrikk, da! Venter på dokumentasjon på dette fra Bavaria, som igjen venter på svar fra Sverige, som venter på svar fra Tyskland @danskiii inviterer til Bimmers.no-treff i Stavanger! Dette blir bra Endret Juli 17, 2018 av magneten danskiii, Designer, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 Nå har bilen fått seg en real vask! Jeg tok sjansen på berøringvask etter lakkering, tror det gikk temmelig bra Fjernet gummirestene på bilen fra Rudskogen med Clay. Det gikk veldig enkelt Den har offisielt aldri vært renere i mitt eie! Alt til ære for treffet ditt i morgen @danskiii! Så her kommer en dæsj med bilder! laffe, BimmerFan!, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 Nydelig bil! Dårlig at du ikke har kjøpt inn disse ennå siden du er Carbon Politzei magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 (endret) 21 minutter siden, Snowbiz skrev: Nydelig bil! Dårlig at du ikke har kjøpt inn disse ennå siden du er Carbon Politzei Takk! Fake carbon det der, vet du Jeg har interiørlister i ekte Carbon i bestilling fra Spania Kommer i August! Sitter å limer tynn mikrofiber-klut på skilt-magnetene nå, slik at skiltet sitter tettere inntil fangeren Og det går ikke an å gå forbi bilen uten å ta bilde Endret Juli 17, 2018 av magneten AlexHD, fupsaker, mcelg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå