papertiger Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 (endret) Jeg la merke til den skeive bakluka når jeg prøvde den, merka den drog litt mot høyre da den hadde et lavere tyngdepunkt der ps - ble svært så bra med karbonlistene, regner med det hjelper på 0-80 tiden? Endret August 15, 2018 av papertiger ChrisP, sandersander, magneten og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Meget god biff på Lindner hotelle magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 24 minutter siden, papertiger skrev: Jeg la merke til den skeive bakluka når jeg prøvde den, merka den drog litt mot høyre da den hadde et lavere tyngdepunkt der ps - ble svært så bra med karbonlistene, regner med det hjelper på 0-80 tiden? Jeg håpte du ikke skulle si noe om det, men jeg har selv merket dette veldig godt. Man kan allerede se på alcantara-rattet at det er mer slitt på venstresiden på grunn av at du må dra bilen til venstre hele tiden. Så det var absolutt verdt de 10 minuttene med justering som ble til 2 timer Takk! Bilen går dessverre ikke så sent som 80 km/t, men 0-100 km/t ble forbedret med ekstreeeeeeemt lite! 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Meget god biff på Lindner hotelle God øl også! Herlig å sitte i loungen på Motorsport-hotellet Nå har jeg fått ordnet meg leie av garasjeplass i bygget mitt! Gliset har fått tak over hodet! Woooo! (Vennligst ikke legg merke til rotet på garasjeplassen min til høyre.) Fahad, fupsaker, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 42 minutter siden, magneten skrev: Jeg håpte du ikke skulle si noe om det, men jeg har selv merket dette veldig godt. Man kan allerede se på alcantara-rattet at det er mer slitt på venstresiden på grunn av at du må dra bilen til venstre hele tiden. Så det var absolutt verdt de 10 minuttene med justering som ble til 2 timer Takk! Bilen går dessverre ikke så sent som 80 km/t, men 0-100 km/t ble forbedret med ekstreeeeeeemt lite! God øl også! Herlig å sitte i loungen på Motorsport-hotellet Nå har jeg fått ordnet meg leie av garasjeplass i bygget mitt! Gliset har fått tak over hodet! Woooo! (Vennligst ikke legg merke til rotet på garasjeplassen min til høyre.) Hva han som kritta opp stripa der har røyka vet ikke jeg, men jeg tar gjerne to!? magneten, 23732, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Magne skal jo på raveparty den helga, blir lite kjøring magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 10 minutter siden, andreaskarm skrev: Magne skal jo på raveparty den helga, blir lite kjøring Det arrangeres en svær wannabe Tomorrowland-festival på GP-banen i Nürburgring den helga, som heter New Horizons Festival Vi har biletter til fredag for å få med oss Armin Van Buuren, Axwell Ingrosso, Marshmello og R3HAB Her er aftermovie fra 2017: Helt ærlig så tror jeg vi merker lite til dette ellers på Ringen Bare trist at GP-banen er stengt Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Tror nok det blir kaos magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Ser vist ut som vi skal til Ringen samtidig, vi kommer ned den 24 👍 Da er vi en gjeng på 8 biler fra Arendal 😀 Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 (endret) 10 timer siden, Fredrik 90 skrev: Ser vist ut som vi skal til Ringen samtidig, vi kommer ned den 24 👍 Da er vi en gjeng på 8 biler fra Arendal 😀 Kjekt Dæven så mange biler folk kjører sammen da! Nesten direkte flaut å kjøre med én bil nedover Her er garasjeporten sett fra garasjeplassen min, hvor jeg har vaskebøtter og høyttrykkspyler. Det er faktisk 13 kilometer bort til garasjeporten og vaskeplassen rett utenfor. Og jeg må gå to-tre-fire turer for å få med meg alt av vaskeutstyr! Jeg resatte skrittelleren rett før forrige vask. Dette er etter én vask folkens! 16.000 skritt (tilsvarer 10,9 km) og 98 etasjer!!! Sist jeg vasket bilen så orket jeg ikke å gå en ekstra gang for å trille bort høytrykkspyleren. Og vasket derfor med hageslange! Da er det på tide med tiltak! Tiltaket ble... Tralle! Denne har plass til alt i hele verden Nå kan jeg synge å tralle på den ene turen min bort til vaskeplassen! Den er sammenleggbar ved å kun løfte den opp i midten. Ingen låser/triks eller mikkmakk. Og den blir så liten som ingenting I den forbindelse ble det en liten oppshinings i boden også Vaskehyllen er ready for action Verktøytavlen har fått litt verktøy på plass Vask og verktøy i skjønn harmoni! Hils på verdens kuleste skrustikke forresten! Endret August 17, 2018 av magneten Erlandhaugen, BimmerFan!, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Søt skrustikke😍 Tror det er sånn bestemor hadde på kjøkkenet og faktisk Frode D, magneten og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 (endret) Koppholder av isopor er helt greit det, men jeg kunne tenkt meg noe mer substansielt Søskenbarnet til madammen, Mr. Lambo har nemlig noe på lur En kjekk 3D-printer Alle biler med respekt for seg selv har jo en 3D-printet del? F.eks Koenigsegg! Jeg tok en hau med mål. Klippet opp et stykke med filt for å sjekke at det blir perfekt Til slutt spyttet jeg ut en frekk skisse Det designes! Det er såpass ja? Får vel gi han noen bilder (Han fikk tusen flere enn dette) Når jeg målte disse kantene, så la jeg merke til at fremre vegg i hullet bøyer seg litt frem. Her er venstre tommerstokk i vater. Det printes en prototype med 15% fylling for å sjekke passform Ganske kult! Og helt umulig å knekke med hendene, selv med kun 15% fylling! Denne prototypen mangler noen cm på toppen! Vinkelen til fremre veggen i hullet ser ut til å være bra Smatt perfekt nedi! Jeg var jo i garasjen hans for å hente prototypen, og her er det mye snacks! Isettaen er strøken Denne var kanontøff! Elektrisk Jeep! Laget av MDF-plater og noe 2x4 Denne er faktisk 3D-printet! Litt snacks for @StigJ også Og verdens kuleste hjemmelagde drone Den lagde latterlig tøffe Iron Man-lyder når propell-armene brettet seg ut GoPro på fronten med en sinnsykt kjapp gimble The Final Edition er i produksjon Tar 15 timer å printe. Snart ferdig! Etter jeg har spurt om den var ferdig 600 ganger i natt, så fikk jeg endelig dette bildet Smack! Helt perfekt! Bilder tatt med blits for å vise finishen! Utrolig hvor bra 3D-printere har blitt Her er vinkelen på fremre veggen spot on Nå får jeg plass til en STOR Voss-flaske Planen var hele tiden å trekke den i alkantara, men jeg likte veldig godt at det er en solid klomp plastikk! Kanskje spraylakkere den i en karbongrå-farge, eller bare pusse den litt ned til litt finere finish? Vi får se hva som skjer med den Endret August 17, 2018 av magneten Runey, mr.Wreckless, fxslin og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Du er gal. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 AMAZING! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 (endret) Kult! Men ville enda hatt den litt mer i flukt med vinkelen på midtkonsollen. Samme flow bare høyere slik den er laget nå. Den kroneautomaten altså! Men den blekner dessverre mot Isettaen! Var vel denne vi hadde på standen vår på Motorama i fjor? Endret August 17, 2018 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 (endret) 14 minutter siden, StigJ skrev: Kult! Men ville enda hatt den litt mer i flukt med vinkelen på midtkonsollen. Samme flow bare høyere slik den er laget nå. Den kroneautomaten altså! Men den blekner dessverre mot Isettaen! Var vel denne vi hadde på standen vår på Motorama i fjor? Den er jo skamperfekt nå Mener du at denne også skulle hatt en knekk som midtkonsollen? Tror ikke det hadde blitt så pent Stemmer det! Den var på Motorama Endret August 17, 2018 av magneten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå