magneten Skrevet August 22, 2018 Forfatter Share Skrevet August 22, 2018 (endret) Takker @laffe! Bilen fikk seg en helt grei plass på Fjordline Øl inhaleres av meg og @sjogal! Endret August 22, 2018 av magneten Gorg, fupsaker, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjogal Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 (endret) 17 minutter siden, magneten skrev: @sjogal Endret August 22, 2018 av sjogal Hefre auto og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 Herregud! Kan vi bytte bil, VÆR SÅ SNILL? Skal sette meg ned med 3-4 pils en fredagskveld også skal jeg lese gjennom hele tråden her. Virkelig en nydelig M3, og den skalabilen var virkelig et smykke magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 God tur sørover! Vi kom hjem fra Danmark-Tyskland-Østerrike-Tsjekkia-roadtrip i natt, tok selvfølgelig båten fra og til Kristiansand, ikke den som legger til kai 5 minutter fra inngangsdøra mi magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 Satser på live oppdatering fra deg via multiple kanaler God tur!!!! Og neste gang må du lære meg dette med å "inhalere" ØL Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 8 timer siden, fxslin skrev: Satser på live oppdatering fra deg via multiple kanaler God tur!!!! Og neste gang må du lære meg dette med å "inhalere" ØL fxslin, fupsaker og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 23, 2018 Forfatter Share Skrevet August 23, 2018 Verdens kjedeligste gjennomkjøringsland med verdens verste språk er herved blåst! Beklager @danskiii Shopping i Scandinavian Park danskiii og andreaskarm reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 (endret) 3 timer siden, magneten skrev: Verdens kjedeligste gjennomkjøringsland med verdens verste språk er herved blåst! Beklager @danskiii Hold nu keft for helvede! Endret August 23, 2018 av danskiii StigJ, And-reas og magneten reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 @danskiii Du får ta litt hevn på det utsagnet der og vaske bilen til @magneten med den gule firkantede tortursvampen i bildet over her magneten og BMWlog reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 Her er landet som har gitt dere tuborg og carlsberg, designerkjøkken i de fleste hjem, jomfuranes gade, og ikke minst et grunnlag for ordet kamelåså! Slike ord vil jeg ha meg frabedt @magneten. Kjedelig du, pfft, blime meg ut i DK du! Tror jammen du har rett @StigJ, bare "skylle av" den i sandkassen først 😅 StigJ, Designer og magneten reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet August 23, 2018 Share Skrevet August 23, 2018 18 timer siden, Nyheim skrev: Herregud! Kan vi bytte bil, VÆR SÅ SNILL? Skal sette meg ned med 3-4 pils en fredagskveld også skal jeg lese gjennom hele tråden her. Virkelig en nydelig M3, og den skalabilen var virkelig et smykke Tror du må ha mer enn kun 3-4.. 😜 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 23, 2018 Forfatter Share Skrevet August 23, 2018 Da er vi fremme! På rekordtid! Vi ankom 20:00 De obligatoriske bildene er allerede i banken Svingte innom Apex for å hilse på heltene mine og suge til meg litt skryt av bilen! Robert sa "Nice. Nice looking car. I really like it!" og likte alle CSL-delene og -planene mine Hilste også på Misha, han lurte på hvor skiltet mitt var? Han forsvant i en telefon rett etterpå. Mye som skjedde der på kveldingen! mslello, mcelg, fxslin og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 23, 2018 Forfatter Share Skrevet August 23, 2018 Etter utrolig(!) mye klaging og syting over manglende koppholder fra min passasjer, @sjogal, så måtte jeg investere i denne her! Snublet over den under jakt på gule tårnavstiver-stropper på en bensinstasjon (Dama i kassen fikk plutselig mindre enn 10 i IQ når jeg spurde om jeg kunne prøve om de passet i bilen før kjøp, da kunne hun hverken tysk eller engelsk Så da måtte jeg punge ut de 30 kronene! Vel verdt det!) Alternativ plassering for Quick Release av kamera Designer og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 On 22.8.2018 at 17.25, laffe skrev: Kos dere.. Første dag på roadtrip er alltid magisk👍 Takker! On 23.8.2018 at 0.08, Nyheim skrev: Herregud! Kan vi bytte bil, VÆR SÅ SNILL? Skal sette meg ned med 3-4 pils en fredagskveld også skal jeg lese gjennom hele tråden her. Virkelig en nydelig M3, og den skalabilen var virkelig et smykke Hahaha! Den er jo ikke helt feil den E46 Clubsporten din da... Skal vurdere det On 23.8.2018 at 0.30, papertiger skrev: God tur sørover! Vi kom hjem fra Danmark-Tyskland-Østerrike-Tsjekkia-roadtrip i natt, tok selvfølgelig båten fra og til Kristiansand, ikke den som legger til kai 5 minutter fra inngangsdøra mi Takk! Det hørtes smart ut! Godt tips til hjemreisen On 23.8.2018 at 1.02, fxslin skrev: Satser på live oppdatering fra deg via multiple kanaler God tur!!!! Og neste gang må du lære meg dette med å "inhalere" ØL Takker! Velkjent triks fra mine yngre dager 14 timer siden, danskiii skrev: Her er landet som har gitt dere tuborg og carlsberg, designerkjøkken i de fleste hjem, jomfuranes gade, og ikke minst et grunnlag for ordet kamelåså! Slike ord vil jeg ha meg frabedt @magneten. Kjedelig du, pfft, blime meg ut i DK du! Tror jammen du har rett @StigJ, bare "skylle av" den i sandkassen først 😅 Jeg skal innrøme jeg ikke har opplevd Jomfu Ane Gade, da Kanskje språket glir lettere inn i ørene (og ut munden) etter noen liter øl. 15 timer siden, StigJ skrev: @danskiii Du får ta litt hevn på det utsagnet der og vaske bilen til @magneten med den gule firkantede tortursvampen i bildet over her Huff! Den skal ikke i nærheten av noe lakk! Tenkte jeg skulle prøve den på felgene? Det stod Felgsvamp på den, den er ganske myk og full av musehull Felgene er pulverlakkert og jeg rekner med de tåler en oppvasksvamp og Zalo sitron? Se hvor mørke de er blitt av bremsestøv! Nåværende dom av EBC YellowStuff-bremseklosser er "støv av 10", men de biter godt fra seg! Skal bli spennende å se om de holder koken på ringen De sprakk ikke på Autobahn heller mslello, fxslin, danskiii og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 Vært på et heeeeelt greit besøk i dag! Hos Michael, min nyeste Tyske bestevenn Han fikk CSL-koppholder Mark 1 Gorg, ChrisP, mcelg og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå