Ampera Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Nei så tøft, gratulerer så mye 👍 Dette ble helt innertier, herlig fargekombinasjon. Og tommel opp for valg av vanlige skilt, i4 kan bare ikke ha elbilskilt 😅 Tenker dette er en solid oppgradering fra Ampera 😀 Ja det er himmelvid forskjell. Opel var flott for 6 år siden, men heldigvis har utviklingen gått bar en vei. Du må nå forvente at BMW er i en helt annen klasse, koster i dag 3 gangen det jeg betalte for Amperaen i 2017. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Gratulerer med ny bil! Dette ble lekkert @papertiger seteryggen får man bestilt fra BMW selv under (m performance). Får kjøpt til X3M / X4M / i4 og muligens flere som har lik seterygg som dette. Koster rundt 15.000kr om jeg husker riktig Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Oioi gratulerer Håper du blir fornøyd med i4en. Inntrykket sålang av bilen er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 22 minutter siden, Marius2002 skrev: Oioi gratulerer Håper du blir fornøyd med i4en. Inntrykket sålang av bilen er bra? Takk, så langt er jeg meget fornøyd, selv om jeg savner en del utstyr. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 8 timer siden, mslello skrev: Gratulerer! Dette var lekkert! Er veldig fornøyd med Aventurin rød, men må si meg kraftig slått av både deg og @Saltkjelen på farge altså. Å ikke minst at dere har de riktig felgene. TAKK! Jeg hadde også i utgangspunktet valgt Aveturin rød, men endret dette 4 ganger før jeg endte opp med dagens farge, siste endring ble gjort etter påske. Det er fint å ha en farge ikke alle har. Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 (endret) Det har blitt mye bil og bilkjøring de siste 14 dager, totalt ca 2400 km med F90. Har hatt en tur i Tyskland, målsetning for turen var 2 ting. Delta på BMW sitt kjørekurs på Nürburgring Gp banen og en liten oppgradering av F90. Jeg vil anbefale alle som har mulighet til å delta på dette, ett profft gjenomført opplegg. Vi var 2 stk som delte en M4 en hel dag. Totalt ble det over 150 km på hver av oss under dagen. Vi holdt på fra kl. 08.30 til kl.17.30. Avsluttet med å få kjørt hele GP banen, i to vendinger , 5 runder og avsluttet med 7 runder. Det er ikke hver dag en har felles lunch, og utenfor vinduet står det parkert 4 stk. M3 Competition , 20 stk M4 Competition og 6 stk M2 av siste generasjon. Endret Juli 5, 2023 av Ampera sveigis, ahj, StigJ og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 16 timer siden, Ampera skrev: Ja til begge deler! Fornøyd så langt. Det er vel Cognac Vernasca og ikke Merino, om man ser på mønsteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2023 10 minutter siden, fupsaker skrev: Det er vel Cognac Vernasca og ikke Merino, om man ser på mønsteret. Du har rett fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2023 Sliter med å holde følge med @Saltkjelen. Gjør noe oppgraderinger etter beste evne. Trenger noen solskjerm, har en til overs. mslello, hanssae, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 8 timer siden, Ampera skrev: Du har rett Men fyttikatta for en frekk farge på i4! Og den traff godt med interiøret. Samtidig ville jeg nok kanskje gjort som @gregus og snart @Saltkjelen: levert den til Cools og fått individual Merino-skinn i ønsket farge, gjerne som sin F90. Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2023 Litt småvask og rydding av diverse BMW kjøretøy. Orjan, HakonLimseth, danskiii og 18 andre reagerte på dette 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 Grattis med ny el vogn, men hadde jeg fått valg i samling din hadde valget havne på m5 den er skikkelig flott og sikkert utrulig bra å sluke mil med:)mange mil i høy hastighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 Staselig bilpark dette her, Helmer! Flott sykkel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2023 37 minutter siden, Saltkjelen skrev: Staselig bilpark dette her, Helmer! Flott sykkel også. Takker! Du er på rett vei du og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 10, 2023 Share Skrevet Juli 10, 2023 Ja det er et flott syn dette 🙏 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå