Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Nei så tøft, gratulerer så mye 👍 Dette ble helt innertier, herlig fargekombinasjon. Og tommel opp for valg av vanlige skilt, i4 kan bare ikke ha elbilskilt 😅

Tenker dette er en solid oppgradering fra Ampera 😀 

Ja det er himmelvid forskjell. Opel var flott for 6 år siden, men heldigvis har utviklingen gått bar en vei.

Du må nå forvente at BMW er i en helt annen klasse, koster i dag 3 gangen det jeg betalte for Amperaen i 2017.

Skrevet

Gratulerer med ny bil! Dette ble lekkert :)

@papertiger seteryggen får man bestilt fra BMW selv under (m performance). Får kjøpt til X3M / X4M / i4 og muligens flere som har lik seterygg som dette. Koster rundt 15.000kr om jeg husker riktig

Skrevet
22 minutter siden, Marius2002 skrev:

Oioi gratulerer :) Håper du blir fornøyd med i4en. Inntrykket sålang av bilen er bra?

Takk, så langt er jeg meget fornøyd, selv om jeg savner en del utstyr.

Skrevet
8 timer siden, mslello skrev:

Gratulerer! Dette var lekkert! :)

Er veldig fornøyd med Aventurin rød, men må si meg kraftig slått av både deg og @Saltkjelen på farge altså. Å ikke minst at dere har de riktig felgene. :)

TAKK!
Jeg hadde også i utgangspunktet valgt Aveturin rød, men endret dette 4 ganger før jeg endte opp med dagens farge, siste endring ble gjort etter påske. Det er fint å ha en farge ikke alle har. 

Skrevet (endret)

Det har blitt mye bil og bilkjøring de siste 14 dager, totalt ca 2400 km med F90.

Har hatt en tur i Tyskland, målsetning for turen var 2 ting. Delta på BMW sitt kjørekurs på Nürburgring Gp banen og en liten oppgradering av F90.

Jeg vil anbefale alle som har mulighet til å delta på dette, ett profft gjenomført opplegg.

Vi var 2 stk som delte en M4 en hel dag. Totalt ble det over 150 km på hver av oss under dagen. Vi holdt på fra kl. 08.30 til kl.17.30. Avsluttet med å få kjørt hele GP banen, i to vendinger , 5 runder og avsluttet med 7 runder.

Det er ikke hver dag en har felles lunch, og utenfor vinduet står det parkert 4 stk. M3 Competition , 20 stk M4 Competition og 6 stk M2 av siste generasjon.

IMG_1462.png

IMG_1460.png

IMG_3856.jpeg

IMG_1705.jpeg

IMG_1701.jpeg

IMG_1699.jpeg

IMG_1694.jpeg

IMG_1693.jpeg

IMG_1691.jpeg

IMG_1690.jpeg

IMG_1684.jpeg

IMG_1678.jpeg

IMG_1675.jpeg

IMG_1668.jpeg

IMG_1671.jpeg

IMG_1659.jpeg

IMG_1653.jpeg

IMG_1651.jpeg

IMG_1722.jpeg

IMG_1719.jpeg

IMG_1718.jpeg

IMG_1655.jpeg

IMG_1659.jpeg

IMG_1658.jpeg

IMG_1657.jpeg

IMG_1649.jpeg

IMG_1783.jpeg

Endret av Ampera
Skrevet
16 timer siden, Ampera skrev:

Ja til begge deler! Fornøyd så langt. 

Det er vel Cognac Vernasca og ikke Merino, om man ser på mønsteret. :)

Skrevet
10 minutter siden, fupsaker skrev:

Det er vel Cognac Vernasca og ikke Merino, om man ser på mønsteret. :)

Du har rett

Skrevet
8 timer siden, Ampera skrev:

Du har rett

Men fyttikatta for en frekk farge på i4! Og den traff godt med interiøret. Samtidig ville jeg nok kanskje gjort som @gregus og snart @Saltkjelen: levert den til Cools og fått individual Merino-skinn i ønsket farge, gjerne som sin F90. :D 

Skrevet

Grattis med ny el vogn, men hadde jeg fått valg i samling din hadde valget havne på m5 :) den er skikkelig flott og sikkert utrulig bra å sluke mil med:)mange mil i høy hastighet:) 

Skrevet
37 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Staselig bilpark dette her, Helmer! Flott sykkel også. :) 

Takker! Du er på rett vei du og! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...