Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition

Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Nei så tøft, gratulerer så mye 👍 Dette ble helt innertier, herlig fargekombinasjon. Og tommel opp for valg av vanlige skilt, i4 kan bare ikke ha elbilskilt 😅

Tenker dette er en solid oppgradering fra Ampera 😀 

Ja det er himmelvid forskjell. Opel var flott for 6 år siden, men heldigvis har utviklingen gått bar en vei.

Du må nå forvente at BMW er i en helt annen klasse, koster i dag 3 gangen det jeg betalte for Amperaen i 2017.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Marius2002 skrev:

Oioi gratulerer :) Håper du blir fornøyd med i4en. Inntrykket sålang av bilen er bra?

Takk, så langt er jeg meget fornøyd, selv om jeg savner en del utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mslello skrev:

Gratulerer! Dette var lekkert! :)

Er veldig fornøyd med Aventurin rød, men må si meg kraftig slått av både deg og @Saltkjelen på farge altså. Å ikke minst at dere har de riktig felgene. :)

TAKK!
Jeg hadde også i utgangspunktet valgt Aveturin rød, men endret dette 4 ganger før jeg endte opp med dagens farge, siste endring ble gjort etter påske. Det er fint å ha en farge ikke alle har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt mye bil og bilkjøring de siste 14 dager, totalt ca 2400 km med F90.

Har hatt en tur i Tyskland, målsetning for turen var 2 ting. Delta på BMW sitt kjørekurs på Nürburgring Gp banen og en liten oppgradering av F90.

Jeg vil anbefale alle som har mulighet til å delta på dette, ett profft gjenomført opplegg.

Vi var 2 stk som delte en M4 en hel dag. Totalt ble det over 150 km på hver av oss under dagen. Vi holdt på fra kl. 08.30 til kl.17.30. Avsluttet med å få kjørt hele GP banen, i to vendinger , 5 runder og avsluttet med 7 runder.

Det er ikke hver dag en har felles lunch, og utenfor vinduet står det parkert 4 stk. M3 Competition , 20 stk M4 Competition og 6 stk M2 av siste generasjon.

IMG_1462.png

IMG_1460.png

IMG_3856.jpeg

IMG_1705.jpeg

IMG_1701.jpeg

IMG_1699.jpeg

IMG_1694.jpeg

IMG_1693.jpeg

IMG_1691.jpeg

IMG_1690.jpeg

IMG_1684.jpeg

IMG_1678.jpeg

IMG_1675.jpeg

IMG_1668.jpeg

IMG_1671.jpeg

IMG_1659.jpeg

IMG_1653.jpeg

IMG_1651.jpeg

IMG_1722.jpeg

IMG_1719.jpeg

IMG_1718.jpeg

IMG_1655.jpeg

IMG_1659.jpeg

IMG_1658.jpeg

IMG_1657.jpeg

IMG_1649.jpeg

IMG_1783.jpeg

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...