Ampera Skrevet Juli 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2023 Ferie kaller dem det, men har du hus må det også få seg en vask, det tar litt lengre tid enn å vaske bil. Ble også en tur med henger til gjenbruk. Da kan en ta ferie og reise bort. Saltkjelen, Orjan, mslello og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 14, 2023 Share Skrevet Juli 14, 2023 Ble det oppgradering av bensin dyret nå når du hva i Tyskland ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2023 (endret) 3 timer siden, skoglund skrev: Ble det oppgradering av bensin dyret nå når du hva i Tyskland ? Kommer tilbake snart, ja den er oppgradert, har 505 kw målt på hjula. Godkjent 30.06. Skal lage ett innlegg om dette. Endret Juli 14, 2023 av Ampera Orjan, ///M-ini95, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2023 (endret) Hvordan er det mulig! Kom ut i dag for ta en tur, skadet frontrute, var ikke bare en rose. Dette har oppstått når bilen sto parkert på egen gårdsplass. Her må denne ha kommet fra oven. Her var det bara å bestille time for ny rute. Første gang jeg har opplevd å få ødelagt rute uten at bil var i bruk. Endret Juli 28, 2023 av Ampera StigJ, Dusy, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen4 Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Dette var skitt, rart hvordan det har gått for seg🤔 Lite sannsynlig men kanskje feilmontert fra fabrikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2023 20 minutter siden, Larsen4 skrev: Dette var skitt, rart hvordan det har gått for seg🤔 Lite sannsynlig men kanskje feilmontert fra fabrikk? Skaden er etter stein. Skaden er typisk steinsprut, har sikkert vært en skjære som har sluppet denne fra stor høyde. Larsen4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Nabo med gressklipper som har satt fart på en stein kanskje? Hadde samme greia med Caddyen min som bare står i ro hjemme. Men der tror jeg det var spenninger i glass kombinert med temperatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 30 minutter siden, StigJ skrev: Nabo med gressklipper som har satt fart på en stein kanskje? Hadde samme greia med Caddyen min som bare står i ro hjemme. Men der tror jeg det var spenninger i glass kombinert med temperatur Garantert det på Caddyen. Fattern tok 3 ruter på 1 vinter. Alle gangene sprakk de mens bilen stod i ro. Dei blei ikkje så veldig blide på forsikringsselskapet 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 5 timer siden, Ampera skrev: Hvordan er det mulig! Kom ut i dag for ta en tur, skadet frontrute, var ikke bare en rose. Dette har oppstått når bilen sto parkert på egen gårdsplass. Her må denne ha kommet fra oven. Her var det bara å bestille time for ny rute. Første gang jeg har opplevd å få ødelagt rute uten at bil var i bruk. Egentlig litt heldig at den ikke trefte på taket eller panseret og måtte til med lakkering, men kjedelig og spesiell sak uansett. Ampera og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Dette var snodige greier, godt gjort å lage steinsprut på stillestående bil. En bitte liten stein sluppet av en fugl tror jeg ikke har nok vekt til å få stor nok fart til å ta ruta. Da måtte vi såfall snakket om en langt større stein, men den ville du nok sett ved siden av bilen i såfall. Nei jeg holder en knapp en liten stein som har fått fart på seg av en gressklipper eller kantklipper. Eventuelt sprengnings arbeid i området. Steinen kan ha gått i husveggen før den spratt ned på bilen. Dette blir bare spekulasjoner, like greit å få bytta ruta og glemme det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2023 40 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Dette var snodige greier, godt gjort å lage steinsprut på stillestående bil. En bitte liten stein sluppet av en fugl tror jeg ikke har nok vekt til å få stor nok fart til å ta ruta. Da måtte vi såfall snakket om en langt større stein, men den ville du nok sett ved siden av bilen i såfall. Nei jeg holder en knapp en liten stein som har fått fart på seg av en gressklipper eller kantklipper. Eventuelt sprengnings arbeid i området. Steinen kan ha gått i husveggen før den spratt ned på bilen. Dette blir bare spekulasjoner, like greit å få bytta ruta og glemme det 😀 Det er ikke gressklipper, ikke kantklipper, har en robotklipper, gårdsplass med hus på 2 sider og 15 meter ned til veien i gata. Har bestilt ny rute, blir moro når skademelding skal fylles ut. Skaden oppsto mellom kl 12-14 i går på egen gårdsplass når bil stod parkert.😇 hanssae, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2023 Dagens bilder av to ytterligheter. Fahad, KireS, hanssae og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Kos deg med premium-upgrades i M5 og i4. Altså, lyden av det gamle rakkelverket skjærer i ørene mine.. Fytti helvete for et jævelig produkt. B4EC21C0-BE14-4862-9DE7-75B45F697D5E.mov 6B0106FC-FB16-4E1A-990C-8E27AC5DA02E.mov BimmerFan!, Fahad, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 4, 2023 Forfatter Share Skrevet August 4, 2023 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kos deg med premium-upgrades i M5 og i4. Altså, lyden av det gamle rakkelverket skjærer i ørene mine.. Fytti helvete for et jævelig produkt. B4EC21C0-BE14-4862-9DE7-75B45F697D5E.mov 35.54 MB · 0 downloads 6B0106FC-FB16-4E1A-990C-8E27AC5DA02E.mov 20.67 MB · 0 downloads Tusen takk for hjelpen igjen! Dette ble helt topp. Marius2002 og Tore Høgvold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 På 29.7.2023 den 0.57, Ampera skrev: Det er ikke gressklipper, ikke kantklipper, har en robotklipper, gårdsplass med hus på 2 sider og 15 meter ned til veien i gata. Har bestilt ny rute, blir moro når skademelding skal fylles ut. Skaden oppsto mellom kl 12-14 i går på egen gårdsplass når bil stod parkert.😇 Hva skjer om du skriver det det er UFO (uidentifisert flygende objekt)? Lars89, Morten B og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå