Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, skoglund skrev:

Ble det oppgradering av bensin dyret nå når du hva i Tyskland ? 

Kommer tilbake snart, ja den er oppgradert, har 505 kw målt på hjula. Godkjent 30.06. Skal lage ett innlegg om dette.

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan er det mulig! Kom ut i dag for ta en tur, skadet frontrute, var ikke bare en rose. Dette har oppstått når bilen sto parkert på egen gårdsplass. Her må denne ha kommet fra oven. Her var det bara å bestille time for ny rute. Første gang jeg har opplevd å få ødelagt rute uten at bil var i bruk.

IMG_2047.jpeg

IMG_2042.jpeg

 

IMG_2039.jpeg

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Larsen4 skrev:

Dette var skitt, rart hvordan det har gått for seg🤔 

Lite sannsynlig men kanskje feilmontert fra fabrikk?

Skaden er etter stein. Skaden er typisk steinsprut, har sikkert vært en skjære som har sluppet denne fra stor høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo med gressklipper som har satt fart på en stein kanskje?

Hadde samme greia med Caddyen min som bare står i ro hjemme. Men der tror jeg det var spenninger i glass kombinert med temperatur

IMG_20230403_193840.thumb.jpg.b2a6ace2138b125fd03e3c10114d7060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, StigJ skrev:

Nabo med gressklipper som har satt fart på en stein kanskje?

Hadde samme greia med Caddyen min som bare står i ro hjemme. Men der tror jeg det var spenninger i glass kombinert med temperatur

 

Garantert det på Caddyen. Fattern tok 3 ruter på 1 vinter. Alle gangene sprakk de mens bilen stod i ro.  Dei blei ikkje så veldig blide på forsikringsselskapet 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ampera skrev:

Hvordan er det mulig! Kom ut i dag for ta en tur, skadet frontrute, var ikke bare en rose. Dette har oppstått når bilen sto parkert på egen gårdsplass. Her må denne ha kommet fra oven. Her var det bara å bestille time for ny rute. Første gang jeg har opplevd å få ødelagt rute uten at bil var i bruk.

IMG_2047.jpeg

IMG_2042.jpeg

 

IMG_2039.jpeg

Egentlig litt heldig at den ikke trefte på taket eller panseret og måtte til med lakkering, men kjedelig og spesiell sak uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var snodige greier, godt gjort å lage steinsprut på stillestående bil. En bitte liten stein sluppet av en fugl tror jeg ikke har nok vekt til å få stor nok fart til å ta ruta. Da måtte vi såfall snakket om en langt større stein, men den ville du nok sett ved siden av bilen i såfall. Nei jeg holder en knapp en liten stein som har fått fart på seg av en gressklipper eller kantklipper. Eventuelt sprengnings arbeid i området. Steinen kan ha gått i husveggen før den spratt ned på bilen.

Dette blir bare spekulasjoner, like greit å få bytta ruta og glemme det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette var snodige greier, godt gjort å lage steinsprut på stillestående bil. En bitte liten stein sluppet av en fugl tror jeg ikke har nok vekt til å få stor nok fart til å ta ruta. Da måtte vi såfall snakket om en langt større stein, men den ville du nok sett ved siden av bilen i såfall. Nei jeg holder en knapp en liten stein som har fått fart på seg av en gressklipper eller kantklipper. Eventuelt sprengnings arbeid i området. Steinen kan ha gått i husveggen før den spratt ned på bilen.

Dette blir bare spekulasjoner, like greit å få bytta ruta og glemme det 😀

Det er ikke gressklipper, ikke kantklipper, har en robotklipper, gårdsplass med hus på 2 sider og 15 meter ned til veien i gata. Har bestilt ny rute, blir moro når skademelding skal fylles ut. Skaden oppsto mellom kl 12-14 i går på egen gårdsplass når bil stod parkert.😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med premium-upgrades i M5 og i4. :headbang:

Altså, lyden av det gamle rakkelverket skjærer i ørene mine.. Fytti helvete for et jævelig produkt. :uh:

C6940A14-8E44-42D8-9F3A-4DBFF80E2F24_1_201_a.thumb.jpeg.44925199664e2d7be6f6130fe46609f9.jpeg
A29B5DCD-EEB7-48CF-B811-F2EAD62CC5B0_1_201_a.thumb.jpeg.39d4c254849a89b251cd771304c6685f.jpeg

   
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Kos deg med premium-upgrades i M5 og i4. :headbang:

Altså, lyden av det gamle rakkelverket skjærer i ørene mine.. Fytti helvete for et jævelig produkt. :uh:

C6940A14-8E44-42D8-9F3A-4DBFF80E2F24_1_201_a.thumb.jpeg.44925199664e2d7be6f6130fe46609f9.jpeg
A29B5DCD-EEB7-48CF-B811-F2EAD62CC5B0_1_201_a.thumb.jpeg.39d4c254849a89b251cd771304c6685f.jpeg

 

   

Tusen takk for hjelpen igjen! Dette ble helt topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2023 den 0.57, Ampera skrev:

Det er ikke gressklipper, ikke kantklipper, har en robotklipper, gårdsplass med hus på 2 sider og 15 meter ned til veien i gata. Har bestilt ny rute, blir moro når skademelding skal fylles ut. Skaden oppsto mellom kl 12-14 i går på egen gårdsplass når bil stod parkert.😇

Hva skjer om du skriver det det er UFO (uidentifisert flygende objekt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...