hanssae Skrevet Juni 4 Forfatter Skrevet Juni 4 On 6/3/2025 at 1:24 PM, sveigis said: Vel fortjent premie dette uten tvil 😊 Det treffet der ser utrolig gøy ut og må få med meg en gang . Må jo være nydelig å reise på tur med en sånn bil som har alt . Utseende Komfort Kraft. Tusen takk for det ☺️Det nytes ja 😎 On 6/3/2025 at 2:12 PM, Dusy said: Gratulerer med premie! Skulle jo egentlig ta turen, men ble brått to nattevakter med overtid..til neste gang! Tusen takk ☺️ Alltid noen som må holde hjula igang 😄 sveigis og papertiger reagerte på dette 2
hanssae Skrevet August 27 Forfatter Skrevet August 27 Måtte lage noen spor i hagen for å få noen fine naturbilder 😎 Saltkjelen, Dusy, sveigis og 11 andre reagerte på dette 11 3
Mr. Erling Skrevet August 28 Skrevet August 28 På 25.5.2025 den 16.33, hanssae skrev: Fikk endelig bestemt meg for å få på stripene 😎 Synes det ble veldig bra, dog litt uvant. Det er 50 år siden ALPINA begynte med striper, så tenkte at det var en god anledning 🤩 👌 perfekt hanssae reagerte på dette 1
Mr. Erling Skrevet August 28 Skrevet August 28 På 4.11.2024 den 20.07, hanssae skrev: Mandagskveld i garasjen 😁 Og koser meg med å se på biler og motorer 🤩 Er glad for at jeg er født for såpass lenge siden at det kommer til å være bensin så lenge jeg trenger 😇 😅 😎😎😎 ..for en garasje,.. på alle mulige måter!🥰 hanssae og Saltkjelen reagerte på dette 1 1
hanssae Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Hadde en nydelig Høsttur til Haukeli nylig . Litt over 6 år siden jeg hentet den hjem fra Tyskland uten å egentlig vite hva denne bilen kunne gi av opplevelser og gleder. Hadde hverken sett eller prøvd en ALPINA før jeg stod i Frankfurt ☺️ Startet med å legge om til vinter dekk , noe som ikke er så trist når felgene er like. Første stopp er på Knapphus for proviant og 98 Bodde som vanlig på Vågslidtun Hotell når vi er på disse traktene , veldig koselig plass med flotte omgivelser. Gikk bare noen korte turer i området , liker helst ikke å gå så langt ar jeg ikke ser bilen 😅 Etter to flotte dager så ble det nok en fin kjøretur med stop ved Langfossen i Åkrafjorden. Det ble 38 nydelige mil i flotte omgivelser med en fantaskisk maskin som nok en gang leverer på ypperste nivå 🤩 Saltkjelen, sveigis, Otis og 8 andre reagerte på dette 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå