Saltkjelen Skrevet November 14, 2023 Skrevet November 14, 2023 Ja, dette er bare lekkert! Gleder meg til å detaljprosjektere min garasje ila vinteren. Marius2002 reagerte på dette 1
hanssae Skrevet November 15, 2023 Forfatter Skrevet November 15, 2023 15 hours ago, sveigis said: Lekkert 🤩 Tusen takk 🙂 14 hours ago, papertiger said: Ser svært så bra ut dette her! En trommel for trykkluft også? Takk for det 🙂 jeg går for Garage 15 sin løsning med luft og strøm trommler i ett av benkeskapene. 13 hours ago, Saltkjelen said: Ja, dette er bare lekkert! Gleder meg til å detaljprosjektere min garasje ila vinteren. Tusen takk for det 🙂 Ja det utrolig kjekt å planlegge noe sånt, det er første gangen jeg har anledning til å få det som jeg vill, blir helt gira 😁 Pga kommunen fikk jeg i tillegg 6 mnd ufrivillig ekstra tid som ble brukt til nettshopping av mer eller mindre nyttige ting og pynt som skal inn 😄 14 minutes ago, m-blå said: Dette blir meget bra 👌 Tusen takk 🙂 Ampera og fupsaker reagerte på dette 2
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Skrevet November 22, 2023 La det bli lys . . . . 😎 Veldig fornøyd med led panelene, og det er bra at dei kan dimmes når det skal være koselig 😏 StigJ, Skulebollen, tennbrikket og 16 andre reagerte på dette 18 1
StigJ Skrevet November 22, 2023 Skrevet November 22, 2023 Hvilke LED-panel bruker du? Ser meget bra ut nå.
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Skrevet November 22, 2023 Takk for det @StigJ Kjøpte disse fra Nordic Led
Fredrik 90 Skrevet November 22, 2023 Skrevet November 22, 2023 Herlighet for en drømmegarasje dette her blir 👍
Skulebollen Skrevet November 22, 2023 Skrevet November 22, 2023 Ser veldig bra ut 😊 Kor mange m2 er den? Min er kun på 50 og det er ikke mer enn stort nok til en bil om man skal ha litt armslag 😅 Hvor mye betalte du for slangetrommel fra Tess? Er det stålarmert slange som ligger "død" som på litt påkostede HT spylere? Må få dette i min garasje også
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Skrevet November 22, 2023 2 hours ago, Fredrik 90 said: Herlighet for en drømmegarasje dette her blir 👍 Tusen takk 🙂 Etter mye tenking og surfing er nok dette det nærmeste jeg klarer å komme drømmegarasjen min ☺️ 1 hour ago, Skulebollen said: Ser veldig bra ut 😊 Kor mange m2 er den? Min er kun på 50 og det er ikke mer enn stort nok til en bil om man skal ha litt armslag 😅 Hvor mye betalte du for slangetrommel fra Tess? Er det stålarmert slange som ligger "død" som på litt påkostede HT spylere? Må få dette i min garasje også Tusen takk 🙂 den er 75 ( 7 x 11 ) og jeg håper å få plass til 3 biler og 2 sykler 😁 Jeg fikk begge tromlene for 9700 med en god rabatt, 250 bar 20 meter Har ikke hatt liv i den enda så jeg vet ikke om den ligger i ro 😏 Skulebollen reagerte på dette 1
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Skrevet November 22, 2023 Godt å endelig begynne å henge opp noe av det som har samlet seg i ventetiden 🙂 Orjan, Kolstad Jr., papertiger og 17 andre reagerte på dette 17 3
hanssae Skrevet November 30, 2023 Forfatter Skrevet November 30, 2023 Nå begynner det å dra seg til , føler at jeg har tatt et valg 😁😄 tennbrikket, tambur4, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 16 4
hanssae Skrevet Desember 5, 2023 Forfatter Skrevet Desember 5, 2023 Hadde det ikke vært for snøen nå så hadde bilene og syklene vært på plass 🙂 Er veldig fornøyd og gleder meg til resten 😁 OddErik_E34, danskiii, tennbrikket og 27 andre reagerte på dette 27 3
laffe Skrevet Desember 5, 2023 Skrevet Desember 5, 2023 Satte garasjen (og bilparken) din på ønskelista mi til jul😅 hanssae reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2023 Skrevet Desember 5, 2023 Fantastisk, rett og slett fantastisk 😀 Her vil dine biler passe perfekt inn 👍 hanssae reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 6, 2023 Skrevet Desember 6, 2023 Dette er jo selve drømmegarasjen du har smidd sammen her . Simpelthen perfekt 😊 Den innredningen var virkelig på sin plass her . hanssae reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå