hanssae Skrevet April 15, 2023 Forfatter Share Skrevet April 15, 2023 14 hours ago, E.C. said: Må bygge om D3'en til xenon Når det gjelder ALPINA, så er jeg den sorten som mener at er det sånn så skal det være sånn 😇 Alle andre ting kan endres på 😄 StigJ, fupsaker og Ampera reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 15, 2023 Forfatter Share Skrevet April 15, 2023 En liten justering av " er det sånn så skal det være sånn " Jeg satte inn BT i Roadsteren I dag, men den viser ikke 😎 fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 Ser den, jeg personlig hadde nok lagt listen på at "ikke Alpina-spesifikke deler" kan byttes ut med andre originale BMW-deler, men skjønner at det blir forskjellige meninger på slikt. hanssae, Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 23, 2023 Forfatter Share Skrevet April 23, 2023 Familiebilde med mine to og datterens D3 , virkelig på tide med ny garasje nå , støping i neste uke 😃👍 KKME30, Walkabout, m-blå og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2023 Hadde en flott tur på 10 - 12 mil med Roadsteren i dag 😃 Den nærmet seg 100 000 nå og jeg tenkte at DET skulle jeg få med meg, men så glømde eg meg ut til jeg plutselig var hjemme og hadde parkert 🙄 Hva er oddsen på dette tro 🤩🤩🤩 mslello, Marius2002, Ron Jeremy og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2023 Endelig skjer det noe på garasjefronten , kommunen klarte ikke å utsette den mer enn 5 måneder . . . . 😄 Støping av plate i morgen og snekkere rett over pinse 👌 🤩 Lars89, tambur4, m-blå og 8 andre reagerte på dette 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2023 Fikk tak i deksel som skjuler leamikken til cabben, og skulle lakkere dei i bilens farge i dag 🙂 Bestillte 472 BMW Sterlinggrau fra Spraylakk , fikk det og hadde god tro . . . Må nok sende dei en mail i morgen 🙄 Orjan, StigJ, Olaandref og 6 andre reagerte på dette 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2023 Share Skrevet Mai 31, 2023 Snakk om skivebom der ja! 😂 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2023 Ja jeg tror ikke jeg må bruke TV2 hjelper deg for å få ny 😂 Orjan, Marius2002, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2023 Share Skrevet Mai 31, 2023 La det være, ble jo stilig det. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Her var det mye stilig, følger med videre Alpina er jo kremen! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2023 Fått på plass saksene i dag, slangene var litt for korte i ene enden så jeg får ikke testet den, men det nærmer seg 🙂 Venter på snekkeren 🙄 StigJ, KKME30, skoglund og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2023 Share Skrevet Juni 9, 2023 Godt å se du begynner i rett ende. Mange «planlegger» bukk i evig tid, men her er den jo på plass før første spiker. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2023 Share Skrevet Juni 12, 2023 Regner med det blir mye vinduer fra gulv til tak med den utsikten 😁 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2023 2 hours ago, StigJ said: Regner med det blir mye vinduer fra gulv til tak med den utsikten 😁 Nei det blir nok ikke mer en 3 små 😊 det blir fokus på veggplass og det som er inne 🤩 Utsikten har jeg allikevel. Fikk nye slanger i dag, startet med den letteste 😁☺️ Rune-K, E.C., norbakken og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå