Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, sluquet skrev:

Nå (i dag tidlig) var visst min ferdig og på vei til carrier.

ok, da kommer det da noen biler fortløpende ser jeg, men hvilket produksjon/ordrenr har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På grunn av endrede behov selges en én uke gammel BMW i4M50 med tungt hjerte. Det ble ikke plass nok i bagasjen, så jeg går tilbake til ny BMW el-SUV"

Ja særlig...tungt hjerte my ass 😁 Dette var nok en nøye planlagt forretningside sammen med broren litt lenger ned i gata. Også var det veldig viktig å opplyse om hva slags type bil han skal gå tilbake til, det lurer nok veldig mange på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Clarity skrev:

Hvorfor ikke sier nå jeg..

Vanlig praksis å gjøre med Teslaer med lang ventetid o.l. 

Samme med PS5 o.l. 

Det å tjene en raske 50-100 tusen er jo helt greit. 

Flipping skjer med både bolig, bil og ps5. Personlig hadde jeg også videresolgt min i4 og tjent 150 000,- på et blunk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å tjene penger, men det blir litt latterlig når de forsøker seg på å bortforklare årsaken til salget. Man må ikke opplyse i teksten hvorfor man selger, det er jo åpenlys hvorfor man selger når bilen havner på Finn.no en uke gammel til 150 000 kr mer enn kjøpspris. Å begynne å forklare at plassen ble for liten, endrede behov osv blir bare for dumt 😅 De som betaler 850 000 for en av disse i4ene på Finn.no er ikke så nedsnødde at de ikke vet at selger ler hele veien til banken 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...