mslello Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Ble ikke så dyr som fryktet: Orjan og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Etter å ha snurret rundt på 360-bildet i konfiguratoren en stund må jeg si at jeg synes denne bilen er ganske vellykket utvendig. Beste versjon av den "nye" grillen så langt også. Denne kunne jeg faktisk hatt i garasjen uten å irritere meg over fronten hver gang jeg skulle ut å kjøre. Deilig å se en fin ny BMW igjen. Walkabout og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Jeg synes den ser veldig bra ut - mer usikker på den skjermen, men sikkert en vanesak det også. Ron Jeremy, Peak, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 10 minutter siden, ogee1 skrev: Etter å ha snurret rundt på 360-bildet i konfiguratoren en stund må jeg si at jeg synes denne bilen er ganske vellykket utvendig. Beste versjon av den "nye" grillen så langt også. Denne kunne jeg faktisk hatt i garasjen uten å irritere meg over fronten hver gang jeg skulle ut å kjøre. Deilig å se en fin ny BMW igjen. Ikke minst er det vanvittig mye BMW for pengene. Legger man til effekten, den helt nye teknikken, fremstår i4 som det naturlige valget blandt 3/4 serien. Imponerende totalpakke rett og slett! mslello, fupsaker, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Da har jeg satt opp et par versjoner. Og jeg må innrømme at M50 i Sunset Orange gikk rett hjem hos meg. Ble rett og slett en meget pen bil. Likte også i grønt som@Orjan har satt opp. Instrumentfjøla klarer jeg ikke svelge enda. fupsaker, ogee1, A.A og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Rart at det er så liten prisforskjell mellom 40 og 50. Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Slik skal den se ut😀 Tanzanite Blue med Leather 'Vernasca' Tacora Red interiør. Orjan, mslello, Pekka og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Så du ville gått for Superman spec @KireS? Tenker meg ein dravitgrå SC M50 med cognac vernasca skinn. Ser svart taktrekk ikke er å velge, men lanseringsbilen hadde det, så regner med det bare ikke er lagt opp i konfigurator enda. Ellers var både Sunset Orange og San Remo grønn meeeget kledelige farger. Pekka, KireS, ogee1 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Må også si at i4, spesielt i M-sport og med M50-detaljene, er en fin totalpakke når prisen er som den er. Hadde nesten forventet nærmere 1 MNOK for toppmodellen, og ikke 660 000. Virker som Supercharged er ganske sjenerøst utstyrt - spennende å se hva som eventuelt mangler på denne. Pekka og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Tror nok det kommer til å bli mye brukte Tesla Model 3 for salg fremover nå Ron Jeremy, papertiger, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 (endret) Må innrømme jeg er noe mer positiv til denne modellen! Og noen av bildene av hvordan dere har spekket de opp var overbevisende Men må si de beste var vell prisen man må bruke på en topp modell fra BMW. @papertiger Ser ut som det ble sort taktrekk på den jeg bygde. Endret Juni 2, 2021 av Snagg30 mslello, KireS, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 (endret) Se der ja @Snagg30. Herligt. Lenge siden jeg har fått en skikkelig "må ha" følelse på en ny BMW som er oppnåelig, men denne ga akkurat det! Endret Juni 2, 2021 av papertiger fupsaker, Pekka og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Tror jeg hadde kjørt Portimao en runde til jeg.. Pekka, papertiger, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 (endret) 6 minutter siden, papertiger skrev: Se der ja @Snagg30. Herligt. Lenge siden jeg har fått en skikkelig "må ha" følelse på en ny BMW som er oppnåelig, men denne ga akkurat det! Det sitter langt inne å si det pga fronten og at det er EL men jeg føler litt det samme selv, denne traff godt. Og for et fargevalg man kan få på de modellene her da! Blir spennende å se pris med stor kunde rabatt, og siden prisen allerede er så hyggelig så kan nok mange kjøpe noen pent brukte modeller som er 1-2 år gamle. @mslello Kjør på! Synes du berre skal legge inn en bestilling med en gang jeg 😎 Endret Juni 2, 2021 av Snagg30 mslello og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 2, 2021 Share Skrevet Juni 2, 2021 Ikke så dum prising fra Bmw her, blir nok en stor selger dette. Med praktisk baggasjerom som åpnes som 3serie gt hvor hele luken med glasset åpnes er den jo også en praktisk familiebil. Mange fine fargevalg var det. Må si noen av fargene lagt ut over her i tråden var flotte. Noen som tenker bestille? Har disse baggasjerom foran også eller er det lukket som på IX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå