Walkabout Skrevet Mars 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2022 Orjan, BTS, Hallgrim86 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 Tenker til stadighet på Austin Yellowen din når jeg møter på en av disse i trafikken ❤️ Snagg30, mslello, Fahad og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 Har fått litt sansen for vinge bak, type stor. Men lite pent å oppdrive, som faktisk ser halvveis integrert ut. Denne fra BMW Motorsport M2 CS er det beste jeg har funnet så langt, tipper den passer M4 greit også. Er vinge på M4 yay eller nay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Er det nå jeg for første gang skal si min mening og lage advokatmat her ?😅 Nei ,ikke gjør det ,jeg gjentar ikke gjør det . Denne er så forbannet perfekt som den er . Den sexye svulstige rumpen på denne må ikke ha Olabil spoiler .😊 Neida fra spøk til alvor ,om du finner en som ser bra ut så kan det nok bli fint men igjen ,jeg elsker den bakparten på den som den er ,men du vet jo somregel hva du gjør på bilene dine så tenker det ender godt tilslutt 😊😊 Snagg30, Walkabout, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 (endret) Hehe @sveigis, jeg setter pris på ærlige tilbakemeldinger så blir ikke noe anførsler om injurierende påstander her Helt enig med deg i at det ikke må bli noe olabilspoiler, er pent som det er så ikke noe must. Ser at BMW Performace sin fra G82 kan retrofittes på F82 (se bilder), men liker ikke spoilere med feste i midten - i mine øyne må det være ute på sidene for at det blir pent. Så BMW Motorsport M2 CS sin er vel egentlig den eneste som er aktuell, men må se det på bilen først. Kanskje det finnes noen på lager i Tyskland så jeg kan stoppe innom i sommer og få et inntrykk. Men om det er verdt 20k er jo også en sak, antakelig ikke. Men alltid gøy å høre innspill og meningene til Bimmers-folket Endret April 8, 2022 av Walkabout Dusy, fupsaker, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Den var jo egentlig knall ,men ja mye finere om man har fester i hjørnet kontra midten ,men fysj for en pris 😩😩 Neida du finner nok en du som faller i smak og passer bilen fint . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 (endret) Da kan du samtidig bestille en rull karbonfolie og legge på panseret... Vinger hører til på fugler og fly. Endret April 8, 2022 av StigJ hemperen, Walkabout, laffe og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Om du får lov å ha spoiler på denne strøkne bilen her så skal jeg faen meg ha meg Alcantara ratt! Kvasi, fupsaker, mslello og 5 andre reagerte på dette 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Velger du vinge så må du fjerne den flippen du har. Dobbelt opp ser for "eBay" ut. Og jeg henger meg forøvrig på resten at din er fin som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Team schirmer har skikkelig vinge til f8x med en misjon og som også er lovlig etter offentlig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 Enig @Marius2002, man må ha enten eller. Den fra Schirmer var tøff til racing @Ingvaldsen, men er ikke så veldig fan av midtstilt feste, liker best at de er ute i hver ende. Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Syntes det så ganske cleant ut jeg, kjør på! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 9, 2022 Forfatter Share Skrevet April 9, 2022 På 30.3.2022 den 17.07, papertiger skrev: Tenker til stadighet på Austin Yellowen din når jeg møter på en av disse i trafikken ❤️ Haha, råfrekk sak! Begynner å komme flere lignende farger om dagen, møter stadig noen slike papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Ja, går en slik Superb stasjonsvogn med Skiguard takboks i matchende farge her i området - den er faktisk utrolig lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Skal du ha vinge så må du kjøpe den samme som på GTSen her: Link til finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå