m-blÄ Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 (endret) Var for noen mnd. siden og hentet meg en 550i. Lenge tenkt at jeg mÄ ha en V8 fÞr alt skal bli elektrisk. Satt litt langt inne da den manglet M-sport og var Kallisto-grÄ. En farge jeg aldri har sett fÞr. Ble positivt overrasket nÄr jeg fikk se og prÞve bilen, den ble med hjem. Veldig fornÞyd med og ha Comfort seter igjen etter og ha hatt ett par 3 serier. Denne har og Adaptive drive, led lys og digitalt instrument panel. Litt kjedelig med all kromen. Har nÄ fÄtt foliert vinduslister. Lakkerte lister pÄ bakfanger samme farge som bilen samtidig som jeg fikk lakkert og montert org. Alpina frontspoiler. Legger med noen bilder hvordan det ble. Veldig fornÞyd med fargen som forandrer seg etter lyset. Og ikke minst med motoren. Herligt drag og ikke minst lyd etter og ha kjÞrt diesel i mange Är, dog 3 liter da. Endret Mai 21 av m-blÄ mslello, Marius2002, Daniel. og 17 andre reagerte pÄ dette 20
Hpi Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Gratulerer med flott bil đ nĂ„ i disse valgtider sĂ„ stemmer du sikkert ikke MDG đ Snagg30 og m-blĂ„ reagerte pĂ„ dette 1 1
Snagg30 Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 (endret) Gratulerer med ny bil, med skikkelig drivstoff type  Med Alpina front og nydelig farge utvendig sÄ savner ikke jeg M-sport pÄ denne, fantastisk bil. Gromt interiÞr som fortjener flere bilder her. Endret August 20, 2021 av Snagg30 Peak, fupsaker, Ron Jeremy og 3 andre reagerte pÄ dette 6
Saltkjelen Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Gratulerer med flott F10. Et skikkelig friskt pust med Luxury line og Alpina-leppe. m-blÄ, Ron Jeremy, HenrikSolberg og 1 annen reagerte pÄ dette 4
m-blĂ„ Skrevet August 20, 2021 Forfatter Skrevet August 20, 2021 17 minutter siden, Hpi skrev: Gratulerer med flott bil đ nĂ„ i disse valgtider sĂ„ stemmer du sikkert ikke MDG đ Takker. Det kan du vĂŠre sikker pĂ„. Den i bakgrunnen pĂ„ ene bildet bruker 140 ltr. diesel i timen Hpi, HenrikSolberg og Saltkjelen reagerte pĂ„ dette 3
awt Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Der kom det trÄd ogsÄ ja. Veldig flott bil, og oppgraderingene dine var akkurat passe. m-blÄ reagerte pÄ dette 1
m-blÄ Skrevet August 20, 2021 Forfatter Skrevet August 20, 2021 17 minutter siden, Snagg30 skrev: Gratulerer med ny bil, med skikkelig drivstoff type  Med Alpina front og nydelig farge utvendig sÄ savner ikke jeg M-sport pÄ denne, fantastisk bil. Gromt interiÞr som fortjener flere bilder her. Jeg ble fornÞyd nÄr Alpina leppen kom pÄ. Greit og ha noe ikke alle har, fleste som ruller rundt har M-sport. DÄrligt med bilder av interiÞr. Kan legge med ett par fra annonsen. fupsaker, EasyL og mslello reagerte pÄ dette 3
m-blÄ Skrevet August 20, 2021 Forfatter Skrevet August 20, 2021 20 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med flott F10. Et skikkelig friskt pust med Luxury line og Alpina-leppe. Takker. Ja jeg var usikker pÄ hva jeg skulle gjÞre med krommen rundt grÞftelysa, men enn sÄ lenge sÄ blir den. PÄ Alpina org. har dem en litt mindre kromramme.
Saltkjelen Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Chromen gjÞr seg like godt pÄ denne som prinsessen i bakgrunn. Har du noen andre planer for bilen?  Ron Jeremy og m-blÄ reagerte pÄ dette 2
Evopower Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Nydelig bil, fargevalg og motor! Jeg mĂžtte deg her for en ukes tid siden pĂ„ karmĂžy. Det artige var at pĂ„ turen mĂžtte jeg deg og 4 andre med alpina frontspoiler, pluss den jeg selv har pĂ„ min e61 đ Luxury line er sĂ„ pent! Her har du god bil som vil holde seg godt i pris. Importerte du selv?  m-blĂ„ reagerte pĂ„ dette 1
Ron Jeremy Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Helt enig, er veldig smalt hvordan en BMW «skal» se ut, at den mĂ„ ha M sport er opplest og vedtatt. Krom pĂ„ rett model og farge kan vĂŠre vel sĂ„ vellykket. Gratulerer med rett motor i BMW sitt fineste 5âer chassi! m-blĂ„ reagerte pĂ„ dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 Meget lekker bil med helt perfekt motorisering i disse miljĂžtider. Jeg vil ogsĂ„ sinat det var litt befriende Ă„ se en F10 LCI uten M-sport for en gang skyld. Luxury line og denne fargen var faktisk meget smakfullt, behold bilen sĂ„nn! Men jeg savner kanskje ett 550i merke pĂ„ bakluka, det mĂ„ vises at du kjĂžrer V8...som sagt veldig viktig i disse tider đ Men jeg likte den Princessen i bakgrunnen der ogsĂ„, er det en 45? Perfekt kombo pĂ„ bĂ„t og bil da đ m-blĂ„ reagerte pĂ„ dette 1
Skulebollen Skrevet August 20, 2021 Skrevet August 20, 2021 FĂžyer meg inni rekken av folk som mener dette var ett friskt pust blant alle m sport bilene. Med nydelig fargekombo og grom motor đ m-blĂ„ reagerte pĂ„ dette 1
m-blĂ„ Skrevet August 20, 2021 Forfatter Skrevet August 20, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Meget lekker bil med helt perfekt motorisering i disse miljĂžtider. Jeg vil ogsĂ„ sinat det var litt befriende Ă„ se en F10 LCI uten M-sport for en gang skyld. Luxury line og denne fargen var faktisk meget smakfullt, behold bilen sĂ„nn! Men jeg savner kanskje ett 550i merke pĂ„ bakluka, det mĂ„ vises at du kjĂžrer V8...som sagt veldig viktig i disse tider đ Men jeg likte den Princessen i bakgrunnen der ogsĂ„, er det en 45? Perfekt kombo pĂ„ bĂ„t og bil da đ 550i merket er pĂ„ plass, samt kromlisten pĂ„ bakfanger er lakkert. Stemmer....det er vĂ„r P45 i bakgrunnen. ///M-ini95, EasyL, HenrikSolberg og 5 andre reagerte pĂ„ dette 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ