Snagg30 Skrevet Desember 28, 2025 Forfatter Skrevet Desember 28, 2025 (endret) Avslutter med en stemningsrapport Endret Desember 28, 2025 av Snagg30 Marius2002, mr.pingu, BrokeBoi og 7 andre reagerte på dette 3 7
Orjan Skrevet Desember 28, 2025 Skrevet Desember 28, 2025 Herlig reisebrev - Italia er umulig å bli lei av, og båt på Comosjlen var en god idé 👍 Snagg30 reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Desember 28, 2025 Skrevet Desember 28, 2025 42 minutter siden, Snagg30 skrev: Avslutter med en stemningsrapport Har blinket for meg opp til flere ganger i tyskland og en gang i sveits men har enda ikke fått noe i posten…. Hva ble prisen ?😂
papertiger Skrevet Desember 28, 2025 Skrevet Desember 28, 2025 Herlig stemningsrapport! Bare å glede seg til ny tur neste år. Og anbefaler deg på det sterkeste å legge til Nockalmstrasse i Østerrike på lista di. Fra vår tur i 2018: Blir det familietur med 6GT eller leid bil? fupsaker og Ampera reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Desember 28, 2025 Skrevet Desember 28, 2025 Flott med reisebrev 😊 Snagg30 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 28, 2025 Skrevet Desember 28, 2025 Flott reisebrev Snagg 😊 Må være noe helt eget og reise avgårde på sånne turer hvertfall med verktøyet du har brukt her på turene ,både M bil og Porsche . Jeg har en drøm om og få realisere noe sånt jeg og noe både meg og fruen har planlagt ,men alltid kommer der en chartertur i veien 😢😢😅. Neida igjen flott tur du har hatt her ser jeg og sikkert kanonmorro.
Snagg30 Skrevet Desember 29, 2025 Forfatter Skrevet Desember 29, 2025 17 timer siden, Orjan skrev: Herlig reisebrev - Italia er umulig å bli lei av, og båt på Comosjlen var en god idé 👍 Kjempe vakkert land! Man ser bilder på YouTube og Instagram og tenker her er redigerings faktoren skrudd opp men Italia er slående vakkert. 16 timer siden, Ingvaldsen skrev: Har blinket for meg opp til flere ganger i tyskland og en gang i sveits men har enda ikke fått noe i posten…. Hva ble prisen ?😂 jeg har spilt dom tross purringer, så jeg er noe usikker 😂 men var vell 27km/t over grensen i 100 sona. 14 timer siden, papertiger skrev: Herlig stemningsrapport! Bare å glede seg til ny tur neste år. Og anbefaler deg på det sterkeste å legge til Nockalmstrasse i Østerrike på lista di. Fra vår tur i 2018: Blir det familietur med 6GT eller leid bil? Takker for tips! Dette taes i mot, denne er lagt til nå jeg er litt usikker enda, økonomisk så virker det best for de å fly ned også leie en M340i eller lignende, er ganske billig med leie bil der samt var fly turen veldig overkommelig om man bestiller nå. Skulle helst hatt med begge to 13 timer siden, sveigis skrev: Flott reisebrev Snagg 😊 Må være noe helt eget og reise avgårde på sånne turer hvertfall med verktøyet du har brukt her på turene ,både M bil og Porsche . Jeg har en drøm om og få realisere noe sånt jeg og noe både meg og fruen har planlagt ,men alltid kommer der en chartertur i veien 😢😢😅. Neida igjen flott tur du har hatt her ser jeg og sikkert kanonmorro. mange takk for det! er absolutt en fin måte og reise på som jeg anbefaler sterkt, gir en deilig frihet å bare kjøre ned og ta ting som de kommer, både hvor man sover og spiser.
awt Skrevet Desember 29, 2025 Skrevet Desember 29, 2025 17 timer siden, Snagg30 skrev: Avslutter med en stemningsrapport En slik fikk jeg også nå i høst. 😬 Erfaringsmessig trodde jeg ikke man fikk slikt hjem til Norge fra Tyskland, men virker som om noen "fylker" er litt mer på enn andre når det kommer til dette. Min var på €100, pluss gebyrer på €28,85. Kjørte 142 i en 120-sone. Ellers et fantastisk reisebrev. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Makky123 Skrevet Desember 29, 2025 Skrevet Desember 29, 2025 (endret) Alltid gøy å lese om turer, plukker opp ideer til neste tur selv Fikk du brevet vanlig eller rekommandert? Har faktisk aldri fått noe tilsendt fra Tyskland selv om det har blitt «tradisjon» å få minimum ett blink der borte. Senest i sommer blinka det 😆 Jeg har opplevd at Østerrike kan være litt mer «på». Plukket aldri opp det rekommanderte brevet, og tok aldri tlf når det ringte fra Østerrike. Holdt på i 2 år med jevne mellomrom før de ga opp 😅 Har lest at EU ønsker endringer på dette feltet, og at man skal få straffereaksjon i landet man tilhører. Så får vi se om det inkluderer Norge eller ikke. Endret Desember 29, 2025 av Makky123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå