Gå til innhold

\\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.


Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

21 timer siden, papertiger skrev:

Kanonlekker den ble nå! Blir bra med nye hjul, men disse fås vel også med deler av eikene i maskinert front? Vurdert dette?

Takk for hyggelige ord!🤩 Jo, disse og mange andre har blitt vurdert. Tro meg har brukt mye tid på dette😅✌️ Siden jeg til slutt bestemte meg for å kjøre org. BMW så er utvalget veldig lite. Så jeg har komt frem til / tror at M742 jet black er felgen som passer best slik fargeoppsettet er nå. Er i hvertfall det min datter på 15 sier😂
jeg er mye enig i det som er par andre skriver i tråden om at sorte felger har en tendens til å forsvinne. Men nå har jeg sett denne felgen på flere biler og syns den ser veldig flott ut. Samt er bilen grønn, og det er masse andre jet black detaljer på bilen. Så jeg håper, og tror dette vil bli bra. Disse 22" med * merka dekker er ikke akkurat billige. Se bilde under er en G05 verde ermes med M742 å felgen du nevner. 

IMG_5897.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2023 den 10.33, fupsaker skrev:

Vet hvor jeg skal gå om jeg beholder Porschen og vil ha den i en annen farge. 😛 Og har penger til overs, ikke minst. ;) Virkelig lekkert ble det!

Takk for hyggelige ord🤩 veldig fornøyd med black diamond. Servicen jeg fikk var helt upåklagelig.

22 timer siden, Walkabout skrev:

Lekkert resultat og lekre bilder! Kevin som tok bildene av min (solgte) M4 også :) 

Takk for hyggelige ord.🤩 Ja, han er kjempeflink. Hva litt grått den dagen bildene var tatt. Syns dem blev veldig bra. 

21 timer siden, Saltkjelen skrev:

Spenstig fargevalg - kledde bilen godt! :) 

Takk for hyggelige ord.🤩 ja, det kan du si. Jeg valgte å være litt spenstig denne gangen. Fargen under er safe nok😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Chris A skrev:

Takk for hyggelige ord!🤩 Jo, disse og mange andre har blitt vurdert. Tro meg har brukt mye tid på dette😅✌️ Siden jeg til slutt bestemte meg for å kjøre org. BMW så er utvalget veldig lite. Så jeg har komt frem til / tror at M742 jet black er felgen som passer best slik fargeoppsettet er nå. Er i hvertfall det min datter på 15 sier😂
jeg er mye enig i det som er par andre skriver i tråden om at sorte felger har en tendens til å forsvinne. Men nå har jeg sett denne felgen på flere biler og syns den ser veldig flott ut. Samt er bilen grønn, og det er masse andre jet black detaljer på bilen. Så jeg håper, og tror dette vil bli bra. Disse 22" med * merka dekker er ikke akkurat billige. Se bilde under er en G05 verde ermes med M742 å felgen du nevner. 

IMG_5897.png

Kan vell ikke bli penere i g05 verdenen, maskinert front gjorde susen😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Otis skrev:

Det ser utrolig bra ut! Meget flott farge!

Takk for hyggelige ord!🤩

17 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Kan vell ikke bli penere i g05 verdenen, maskinert front gjorde susen😍

Joda, fine disse med maskinert front også.😊Men jeg tror det bra med jet black også😊✌️

 

IMG_6555.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green. Nye vinterfelger s.9

Du burde fått de behandlet etter dekkene var lagt på og avbalansert. Kan få problemer med at loddene sitter skikkelig. Du må i alle fall gi beskjed slik at som legger på vet at de er coatet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...