papertiger Skrevet Fredag kl. 22:00 Skrevet Fredag kl. 22:00 (endret) Etter hva jeg kan se har denne M Sport suspension også, som jo må være et fint kompromiss mellom sport og komfort tenker jeg. Og i utstyrslista står kode for Schwartz 2 (black 2), som vel er solid svart uten metallic? altså mye svartere enn f.eks. safirsort. Det hører vel også til sjeldenhetene. Du kan glede deg til tur i denne med komfortseter, vi var akkurat på en 3400 km lang bilferie med vår F11, gikk som en drøm, uanstrengt, masse krefter og komfort i massevis. Endret Fredag kl. 22:02 av papertiger MagnusAG99 reagerte på dette 1
MagnusAG99 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Style Auto har nå hentet bilen, den står i Vestby og skal til vegvesenet Tirsdag den 11 august. Begynner å bli ganske spent nå hemperen, Otis, KireS og 5 andre reagerte på dette 8
mr.pingu Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gått glipp av det her; gratulerer masse med en fantastisk fett bil
m-blå Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gratulerer med en flott bil med en fantastisk motor. Jeg har tidligere hatt en 2015 F10 550i. Nydelig motor med flott lyd. Ps…. Jeg fikk tak i en brukt M5 eksos og fikk montert på. Da kommer virkelig V8’er lyden frem 👍🏻. 550i har en annen manifold enn M5, så 550i med den eksosen lyder mye bedre enn en M5. Lykke til med ny bil da. Legger ved ett bilde av min gamle med M5 eksos. mr.pingu og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå