danskiii 1300 Rapportér innlegg Postet March 29 Første lag med base foreløpig. 6 Mathiseen, lagunilla, magneten and 3 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
StigJ 2615 Rapportér innlegg Postet March 29 Like digg hvert år den ser vårens første solstråler 21 Reef89, Ivrig86, magneten and 18 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
RCmannen 12 Rapportér innlegg Postet March 29 Blir jo en del bilder når bilen er under ei uke gammel i mitt eie 😉 Eneste bildet fra i dag hvor ikke all møkka synes så godt. Høytrykksspyler på hytta blir nok neste 2 Gorg and Knoett reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
gnmfr 5 Rapportér innlegg Postet March 29 (redigert) Et par fra vaskehallen i dag😊👌 Redigert March 29 av gnmfr 5 Knoett, Gorg, Ivrig86 and 2 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Walkabout 2662 Rapportér innlegg Postet March 29 11 timer siden, ZhilleN skrev: Denna sikler jeg litt på om dagen faktisk, ser veldig pen ut til en bra pris! Ja, det virker å være en veldig god bil, både med tanke på service og oppfølging, samt at den ser Utrolig tøff ut. Selger (lillesøster) er i utlandet på ferie for øyeblikket, så jeg har den nå i tilfelle salg. Om du er interessert er det bare å gi beskjed på PM, jeg kan sikkert være behjelpelig med å møte deg litt på veien østover om du skulle ønske besiktigelse eller prøvekjøring 1 ZhilleN reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Gorg 4056 Rapportér innlegg Postet March 30 Påsketrening 💪🏻 1 ahj reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
ErikTveit 120 Rapportér innlegg Postet March 30 1 Gorg reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Gorg 4056 Rapportér innlegg Postet March 31 Påsken feires med garderobemontering ✌🏻 God påske! 1 ahj reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Ampera 132 Rapportér innlegg Postet March 31 Denne bilen trenger nå en skikkelig vask etter en tur med tilhenger på over 1800 km. 16 fxslin, Mathiseen, Ivrig86 and 13 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Fredrik 90 5607 Rapportér innlegg Postet March 31 Påsketur 😀 1 Saltkjelen reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
liffi 678 Rapportér innlegg Postet March 31 1 Gorg reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
danskiii 1300 Rapportér innlegg Postet March 31 Nylakkert og slipte uthevinger 6 Tony Soprano, norbakken, magneten and 3 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Ampera 132 Rapportér innlegg Postet April 1 Nyvasket! Snart tid for å bytte til sommerdekk. 7 Evenol, Saltkjelen, StigJ and 4 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Tony Soprano 470 Rapportér innlegg Postet April 1 Min datter har handlet MINI 😊 Da må jeg ordne vask/polish/rens ✅ 4 magneten, StigJ, Saltkjelen and 1 other reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider
Gorg 4056 Rapportér innlegg Postet April 1 En stykk skitten GT, etter veldig mange turer til nyhuset i påsken. 6 fupsaker, Saltkjelen, BimmerFan! and 3 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegg Del på andre sider