Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Kommer vel litt avgifter hehe

Ja, vi bor dessverre i byråkratiet Norge. 

Men vi får trøste oss med at har blitt billigere å importere bil de siste årene. Blir spennende å se hvordan det kan bli med en ny regjering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gabz skrev:

Nesten 100 løk for en preface 520i med over 300k på telleren :shock:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100897135&fks=100897135

Kanskje gått i den klassiske "førstebil-fella" han her. Enorme summer lagt ned i en bil som egentlig ikke er verdt noe særlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mcbanan skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101841573

Hugsar eg las om denne i Bilsport på tidleg 2000-tal. Utruleg tøff :) Var vel han som seinare starta SSP som bygde denne?

Det stemmer vel greit det. Han var vel typ 16 år på tidspunktet den ble bygget iirc.

Viser seg at pappas penger og bekjentskaper kan rekke langt for å få godkjent saker og ting. Kult at de har fått det til, men ukult at det er garantert umulig å få godkjent det samme for menig mann i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eselfjes skrev:

Tror han jobber eller avtjener førstegangstjenesten på Sessvollmoen. Den sto iallefall der da jeg var der i sommer. Veldig kul og forseggjort :)

kompis av meg som Detailer den der! :P den er STRØKEN! og skamm tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.8.2017 at 17.03, asv skrev:

Det stemmer vel greit det. Han var vel typ 16 år på tidspunktet den ble bygget iirc.

Viser seg at pappas penger og bekjentskaper kan rekke langt for å få godkjent saker og ting. Kult at de har fått det til, men ukult at det er garantert umulig å få godkjent det samme for menig mann i gata.

Reglene var vel mye mildere på den tiden. Var vel i 2007? De ble så streng?

 

Ellers har jeg forstått at det er lettere å få godkjent ting hos tuv, og da må svv godkjenne ombyggingen når tuv har utsendt dokumentasjon. Sikkert noen som kan mer om det enn meg men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...