Reef89 Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 https://www.ta.no/rykker-ut-pa-trafikkulykke/s/5-50-1699815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 Fører tatt med i ambulanse? Høres ut som et "illebefinnende", hjerteinfarkt, diabetes eller lignende. Bilen er jo uten særlig synlige skader, ser ut som den har rullet ut i litt høyt gress og blitt stående der. Så det er muligens ikke et klassisk tilfelle av ungdoms-kjørt E61 som havnet i skauen. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 lange jutubfilmer kan være noe hærk, men akkurat denne håpet jeg aldri skulle ta slutt ! her er det bare å sette av 1 time og 13min og kose seg Enes Yakici, fupsaker, Kolstad Jr. og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 7 minutter siden, Ingvaldsen skrev: lange jutubfilmer kan være noe hærk, men akkurat denne håpet jeg aldri skulle ta slutt ! her er det bare å sette av 1 time og 13min og kose seg Sitter å koser meg med denne nå! Var du som først viste meg denne YouTube kanalen, blitt en av mine favoritter å følge med på. Marius2002, Markus E30, Ingvaldsen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 M539 er en soleklar favoritt kanal, skal snart benke meg ned for å se denne videoen selv. Men jeg venter litt, jeg skal se den uavbrutt uten forstyrrelser fra kjerring og unger. Hender ofte jeg "sparer" en ny episode av M539 til den riktige anledning byr seg 😅 Ellers så har jeg jo selv vært med inn i det aller helligste hos Alpina tilbake i 2016. Snubla bare inn døra helt tilfeldig for å kikke i den bitte lille butikken de har, men når de fikk høre at jeg kom helt fra Norge og eieren av den røde "Concorde B10 Biturboen" var en god bekjent av meg så måtte jeg bli med inn å se. Men det hang masse skilt om fotoforbud så jeg turte ikke en gang å ta opp telefonen av lomma, men en opplevelse for livet var det. Fikk se tegninger av bodykittet til G11 B7 før bilen var lansert, en helt sykt tillit de viste enn vilt fremmed "sivilist" 😀 fupsaker, papertiger og Ingvaldsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 Auda. En E38 som har vært uheldig? 🤕 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 en XM mindre. Somebody Has Already Trashed Their BMW XM, Does It Look Better Or Worse? | Carscoops Larsen4, MrElg, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 6 timer siden, Ampera skrev: en XM mindre. Somebody Has Already Trashed Their BMW XM, Does It Look Better Or Worse? | Carscoops Massiv forbedring av bilens utseende sveigis og Ron788m reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 Litt rart at Stellantis ikke har protestert på bruk av XM navnet, de var jo veldig frampå på 60 tallet når Porsche måtte bytte navn på 901. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen4 Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 3 minutter siden, Rune-K skrev: Litt rart at Stellantis ikke har protestert på bruk av XM navnet, de var jo veldig frampå på 60 tallet når Porsche måtte bytte navn på 901. Tenker du da på 90 tallets citroen xm?😁 Hvis det er tilfelle så er det nok kanskje fordi bilen ikke er lenger i produksjon og stellantis bryr seg ikke om det, og at de har ingen planer om å fornye xm navnet. Men uansett er det jo litt merkelig. Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 8 minutter siden, Rune-K skrev: Litt rart at Stellantis ikke har protestert på bruk av XM navnet, de var jo veldig frampå på 60 tallet når Porsche måtte bytte navn på 901. https://www.bmwblog.com/2021/11/25/bmw-approval-from-citroen-for-xm-name/ Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 11, 2023 Share Skrevet August 11, 2023 3 timer siden, Larsen4 skrev: Tenker du da på 90 tallets citroen xm?😁 Hvis det er tilfelle så er det nok kanskje fordi bilen ikke er lenger i produksjon og stellantis bryr seg ikke om det, og at de har ingen planer om å fornye xm navnet. Men uansett er det jo litt merkelig. BMW lot jo Volvo bruke 850 navnet mens begge modeller var i produksjon. Samme med BMW 740 som først ble tatt i bruk i 1992. Volvo hadde da brukt denne modell betegnelsen på sin Volvo 740 siden 1984. GMC solgte og selger fortsatt sin pickup (basert på Chevy Silverado) som GMC Sierra, Ford ser ikke ut til å bry seg. Larsen4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2023 Share Skrevet August 15, 2023 Oops https://www.randaberg24.no/nyheter/i/3Egl2A/trafikkuhell-ved-byfjordtunnelen Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå