Orjan Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 (endret) 1 time siden, Snagg30 skrev: Glemte å poste denne, aldri sett før og kommer nok aldri til å se igjen. Utifra hva jeg kunne finne ut har den BMW sin V10 motor stående i. Wiesmann er tøffe saker!!! Er vel en MF3 det der, med S54 Endret Juni 27 av Orjan
Snagg30 Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 37 minutter siden, Orjan skrev: Wiesmann er tøffe saker!!! Er vel en MF3 det der, med S54 Se der ja! Til mitt forsvar var det fruen som googlet og burde ikke lite så mye på det uansett veldig tøft. Italia skuffet heller ikke 1CE3C9F6-4CAC-4BC1-847E-D0DABEB237DC.mov også møtte vi jaggu på en slik en og over Furka passet. Ampera, Orjan, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 5
Tony Soprano Skrevet Juni 29 Skrevet Juni 29 Har alltid vært svært svak for Tesla med vinge 🤩 laffe, Saltkjelen, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11
Kolstad Jr. Skrevet Juli 3 Skrevet Juli 3 Og utenfor et lokalt karosseriverksted her i byen ser vi da en helt normal F80 i sitt aller mest naturlige habitat. 20-år gammel eier som har hatt bilen ca. 1.5 mnd mslello, Orjan, mr.pingu og 4 andre reagerte på dette 1 1 5
Lars89 Skrevet Juli 3 Skrevet Juli 3 Kunde på jobb. Kom for å hente 1961 Landrover... 3x RS4 Snodig Merce C36 Noe rart med taket på denne Kul amcar Kjent forumbil BrokeBoi, EspenM3css, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
Saltkjelen Skrevet Juli 4 Skrevet Juli 4 @Lars89 Jeg har aldri greid å sette fingeren på avslutningen av flybridgen på en Azimut, men med dette bildet falt alle brikker på plass. Marius2002, mr.pingu, N.E.W. og 4 andre reagerte på dette 6 1
Orjan Skrevet Juli 4 Skrevet Juli 4 10 timer siden, Lars89 skrev: Noe rart med taket på denne 1959 Cadillac Fleetwood kom i to utgaver "60" og "75" - kort og lang akselavstand. Denne er en "75" så den har et "tyngre" utseende enn "60". Men linjene er jo penest på 2-dørs Eldorado. sveigis og Lars89 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Juli 4 Skrevet Juli 4 4 timer siden, Orjan skrev: 1959 Cadillac Fleetwood kom i to utgaver "60" og "75" - kort og lang akselavstand. Denne er en "75" så den har et "tyngre" utseende enn "60". Men linjene er jo penest på 2-dørs Eldorado. De kan bli bøse disse 🥳🥳😎: Lars89, N.E.W. og Orjan reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Juli 4 Skrevet Juli 4 18 timer siden, Lars89 skrev: 3x RS4 Den blå RS4en der ble kjøpt ny av Østereng på Gromstad Auto her i Arendal. Veldig artig at de har beholdt den som varebil på grønne skilt selv de kunne satt inn baksetene for mange år siden. Jeg husker den sto splitter ny i utstillingshallen hos Gromstad og jeg husker godt at den ofte passerte meg på skoleveien her på Hisøy. Første eier av denne så jeg sist i en Audi RS6 C8 Hyggelig gjensyn med bilen 😀 Werther og papertiger reagerte på dette 2
Yngvejos Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 17 hours ago, Fredrik 90 said: Den blå RS4en der ble kjøpt ny av Østereng på Gromstad Auto her i Arendal. Veldig artig at de har beholdt den som varebil på grønne skilt selv de kunne satt inn baksetene for mange år siden. Jeg husker den sto splitter ny i utstillingshallen hos Gromstad og jeg husker godt at den ofte passerte meg på skoleveien her på Hisøy. Første eier av denne så jeg sist i en Audi RS6 C8 Hyggelig gjensyn med bilen 😀 Det begynner å bli lenge siden jeg har sett en stasjonsvogn med grønne skilter. Jeg hadde nesten glemt dette fenomenet. Jeg hadde tidligere en e39 530d som var registrert som varebil. Denne hadde litt problemer med strømtrekk når den sto parkert over tid, så jeg hadde ett ekstra batteri og startkabler baki for å være sikker på å få start på flyplassen etter jobbreiser. Gitteret gjorde det vanskelig å komme seg bak til batteriet, men "heldigvis" var wiren til ene sidevinduet bak defekt slik at jeg kunne skyve ned vinduet fra utsiden og krype inn i varerommet for å koble til startkabler. Etter hvert ble jeg lei av å utføre denne akrobatikken og erstattet bilen med en E91 325i. Fredrik 90 og Werther reagerte på dette 2
Øyvind L. Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 På 4.7.2025 den 8.42, Saltkjelen skrev: @Lars89 Jeg har aldri greid å sette fingeren på avslutningen av flybridgen på en Azimut, men med dette bildet falt alle brikker på plass. Skulebollen, Orjan, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet Juli 9 Skrevet Juli 9 Synes jeg spottet en kjent E61 @sveigis papertiger, Patryck, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet Juli 9 Skrevet Juli 9 26 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Synes jeg spottet en kjent E61 @sveigis Se her du Fredrik 😊😊. Det stemmer godt det ,var du hos henne ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå