Lars89 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Mye rart som ruller rundt på veiene Ampera, fupsaker, Weltzin og 2 andre reagerte på dette 5
///M-ini95 Skrevet Juli 24 Skrevet Juli 24 Kom over et classic treff. Helt annen mentalitet her enn i Norge. Her stod 9/10 biler ulåst, og hvem som helst var velkommen til å gå ut og inn av bilene som om de var deres egne. Klarte ikke å få meg selv til stige inn i bilene til ukjente folk, så det ble å bare beundre fra fra utsiden for min del. Jugoslavisk "boble" Noen amerikanere fant også veien Gammel Fiat av no slag: Ikke heeeelt tilfeldig at det lå plater av pappkartong under bilene 😅 Er nok litt for ung, for slet litt med å se at dette var en Opel ved første øyekast Skandinaver med en meget sær motor: En VW med et emblem folk fra gamle Jugoslavia husker godt (Tvornica automobila Sarajevo) Enda et motorrom man ikke lenger ser på verkstedgulvet i 2025 Og for å holde det ekstra relevant til forumet... sveigis, mossing 92, KMT og 12 andre reagerte på dette 15
Fredrik 90 Skrevet Juli 26 Skrevet Juli 26 For ti år siden en helt vanlig BMW i Norge, i dag noe mer uvanlig. G60 520d 😀 fupsaker, Ampera, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Snagg30 Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 Måtte plugge et hjul og fikk gleden av å spotte disse to. papertiger, Markus E30, KMT og 11 andre reagerte på dette 14
Saltkjelen Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 En kamuflert i4 og en Neue Klasse. Dessverre ser interiøret med iDrive X helt forferdelig nitrist ut. Dusy, Marius2002, laffe og 2 andre reagerte på dette 5
Lars89 Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Clean E39 M5 Cabriolet med hengerfeste og campingvogn. Stilig! Porsche-folket kan køkultur En-eiers 435i KMT, Weltzin, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14
KMT Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 @ Garda, Italia mslello, sveigis, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6
BrokeBoi Skrevet August 2 Skrevet August 2 Dårlig bilde pga kraftig regn, men ikke ofte man ser en Charger Hellcat på norske skilter. KMT, Marius2002, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
Skulebollen Skrevet August 3 Skrevet August 3 Har noen dager i Oslo for og kjenne på hvor godt jeg har det hjemme 🤭 Kom en nederlandsk GT3 kjørende, sjelden man ser en GT3 på langtur i Norge. Han drog selvsagt på inni tunellen, noe som er helt umulig og unngå, selv på langtur med en slik motorlyd 🥰 BMWE39turbo, Ingvaldsen, BrokeBoi og 10 andre reagerte på dette 12 1
Snagg30 Skrevet August 3 Skrevet August 3 (endret) 52 minutter siden, Skulebollen skrev: Har noen dager i Oslo for og kjenne på hvor godt jeg har det hjemme 🤭 Kom en nederlandsk GT3 kjørende, sjelden man ser en GT3 på langtur i Norge. Han drog selvsagt på inni tunellen, noe som er helt umulig og unngå, selv på langtur med en slik motorlyd 🥰 Jeg fikk voksen kjeft i går på toppen av Trollstigen av en kar i Ford transit. Men var verdt det! Endret August 3 av Snagg30 papertiger, laffe, Eystein Ose og 9 andre reagerte på dette 12
Ingvaldsen Skrevet August 3 Skrevet August 3 På 2.8.2025 den 13.01, BrokeBoi skrev: Dårlig bilde pga kraftig regn, men ikke ofte man ser en Charger Hellcat på norske skilter. Faktisk en på skiftet mitt som invisterte i en slik i vår, sikkert en drømmebil for de som liker biler fra andre siden. en kar med livet på stell for å kjøpe en slik nesten uten kilometer og uten finans er ikke småpenger har jeg skjønt BrokeBoi reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 3 Skrevet August 3 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Faktisk en på skiftet mitt som invisterte i en slik i vår, sikkert en drømmebil for de som liker biler fra andre siden. en kar med livet på stell for å kjøpe en slik nesten uten kilometer og uten finans er ikke småpenger har jeg skjønt Jeg kunne veldig godt tenkt meg en sånn. Men foreløpig synes jeg det er for mye penger å betale for noe som kun går fort rett frem og har interiøret til en 35 000 dollars bil. Til det er prisforskjellen til en F90 for liten…
Markus E30 Skrevet August 3 Skrevet August 3 Aner fred og ingen fare på vei til frokost i ett lite tettsted i Tyskland. Så ruller en E28 Alpina B7 Turbo forbi😍 For en bil. sveigis, KKME30, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
BrokeBoi Skrevet August 3 Skrevet August 3 7 minutes ago, Fredrik 90 said: Jeg kunne veldig godt tenkt meg en sånn. Men foreløpig synes jeg det er for mye penger å betale for noe som kun går fort rett frem og har interiøret til en 35 000 dollars bil. Til det er prisforskjellen til en F90 for liten… Hellcats kommer nok til å holde seg bra i pris i lang tid fremover mtp retningen Dodge har valgt for fremtiden. Tror ikke vi noensinne kommer til å se slike biler til "korrekt" pris i Norge, kanskje SRT 392s og Scat Packs, men disse regnes ikke akkurat som noen samleobjekter på lik linje med de andre modellene med 700+ hk. Fullstendig "ubrukelig" med så mye krefter og kun RWD, men fy for en motorlyd og karosseri. Vil gjerne ha noe slikt selv, men det må bli den dagen jeg kan ta meg råd til å ha en 4. bil som kun kjøres om sommeren. Det er rett og slett for mye annet som gir mye mer valuta for pengene i den prisklassen disse bilene er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå