Markus E30 Skrevet Juli 12 Skrevet Juli 12 En som bruker E28 528n sin😍 Patryck, ahj, sveigis og 8 andre reagerte på dette 11
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 17:07 Skrevet Onsdag kl. 17:07 Er du på Bilka å handler @awt 😅 sveigis reagerte på dette 1
awt Skrevet Torsdag kl. 09:07 Skrevet Torsdag kl. 09:07 Det var jeg! Og en G05 med Agder-skilter ble også spottet, så funderte på om det kunne være deg. 😛 Om noen finner en hjulkapsel et sted mellom Italia og Danmark, så er nok den sikkert min forresten. papertiger, Fredrik 90, sveigis og 1 annen reagerte på dette 3 1
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 17:19 Skrevet Torsdag kl. 17:19 8 timer siden, awt skrev: Det var jeg! Og en G05 med Agder-skilter ble også spottet, så funderte på om det kunne være deg. 😛 Om noen finner en hjulkapsel et sted mellom Italia og Danmark, så er nok den sikkert min forresten. Jepp, jeg parkerte så langt fra inngangsdøra jeg kunne komme som du så 😂 Vi gikk helt sikkert forbi hverandre inne på Bilka ett eller annet sted uten å vite om hverandre 😂
GtiGtr Skrevet Fredag kl. 08:46 Skrevet Fredag kl. 08:46 Spottet på Gloppen Hotell nett no. 👌👌 Markus E30, Snagg30, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
gnilb Skrevet Fredag kl. 19:27 Skrevet Fredag kl. 19:27 Så denne ved AHUS. Rett over 40.000km på klokka Dusy, RNJ, Vegard_ og 5 andre reagerte på dette 8
papertiger Skrevet Lørdag kl. 17:43 Skrevet Lørdag kl. 17:43 Et par 3.0 CSIer som en del av Rally The World-følget i garasjen på Holmenkollen Park hotell forrige uke. Kommer mer derfra i reisebrev tenker jeg, sparer det beste til slutt, dette må være hardcore globetrottere! En nydelig XJ passert på E18 i retning Kr. Sand Vegard_, Saltkjelen, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
teerex Skrevet Lørdag kl. 18:36 Skrevet Lørdag kl. 18:36 Så en Lotus som må lades 🙃 Marius2002 reagerte på dette 1
RNJ Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Er på Vestlandstur og kom over denne i Røldal. Eneste i Norge ifølge eier. Fin bil! Kjører heldigvis selv BMW på to hjul for her er det en uendelig kø av bobiler og campingvogner. Må være en lidelse å kjøre bil på hovedveiene på Vestlandet i fellesferien! ///M-ini95, Marius2002, Heik80 og 4 andre reagerte på dette 7
Daniel. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 1 time siden, RNJ skrev: Er på Vestlandstur og kom over denne i Røldal. Eneste i Norge ifølge eier. Fin bil! Kjører heldigvis selv BMW på to hjul for her er det en uendelig kø av bobiler og campingvogner. Må være en lidelse å kjøre bil på hovedveiene på Vestlandet i fellesferien! Dette er vel @hanssae sin bil 😅 ///M-ini95 reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Snasen bil òg farge…… Marius2002 og Dusy reagerte på dette 2
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden @N.E.W.Sving Innom er et hyggelig opplegg og den SL’en er en kjent street-art kunster sin, rå bil! Ampera reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden (endret) Må få samme stuk på min… Blir litt puslete sånn den er nå! Endret 28 minutter siden av N.E.W.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå