Daniel. Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 10 minutter siden, 316 skrev: Ser den så ofte, men er jo litt spesiell ja Hehe Da så Litt tøffe er de. Hadde en sånn som suste forbi meg engang, dæven så digg lyd det var i V10en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 1998 Aston Martin DB7 Volante. Har veldig sansen for DB7. DonaldT og N.E.W. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 21, 2017 Share Skrevet November 21, 2017 Glemte å poste denne, lekker doning. N.E.W., Marius2002, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 Litt diverse biler på tur med Autoxo i oktober fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 On 21.11.2017 at 8.55, Ron Jeremy skrev: Glemte å poste denne, lekker doning. Han som står med tanklokket der har vel ikke gått til feil bil? Det ser nesten ut som han hører mer hjemme i den C-Maxen bak der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Fra Stavern tidligere i sommer. Klassisk Porsche på sitt beste, Fredrik, Peak, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Han som står med tanklokket der har vel ikke gått til feil bil? Det ser nesten ut som han hører mer hjemme i den C-Maxen bak der... Hvordan du kan se at han ikke eier bilen lurer jeg virkelig på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 28 minutter siden, Peak skrev: Hvordan du kan se at han ikke eier bilen lurer jeg virkelig på? Ettersom han fyller bensin på bilen så antar jeg at han eier den 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2017 Share Skrevet Desember 17, 2017 Litt diverse fra det siste halvåret... Drifte-200SX på vei ombord i danskebåten: FF bak en midtrabatt i København (må være dyr!?): Fransk Rapide i Hirtshals. Første jeg har sett noensinne: Sveitsisk Type R på samme sted. Håper de fikk en hyggelig tur på vestlandsveier. Wannabe Alpina B7 (730d): G30 540i: Halvny Transporter frakter forholdsvis gammel Transporter: B9 RS5: D10: Tøff F11 (535i): Mercedes-Maybach S650 cab. Relativt dyr vil jeg tro. Burde nok gjort en litt bedre innsats for å ta bilde, men slik ble det nå. sluquet og DonaldT reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 19, 2017 Share Skrevet Desember 19, 2017 1977 E21 320 (samme eier siste 18 år...) og en Maserati Granturismo i den snasne fargen "Rosso Mondiale". Første gang jeg ser denne modellen i noe annet enn svart/grå - rødfargen fremhever linjene og gjør bilen dobbel så fet. N.E.W. og DonaldT reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 On 07.01.2016 at 21.34, Werther skrev: Sluret i kø i Oslo sentrum kl 17 - mørkt, tett snøvær og 13 minusgrader...Også møtte jeg en kar i en gammel Fiat 600 lik den på vedlagte bildet i Parkveien rett ved den amerikanske ambassaden. Over gjennomsnittet Fiat-entusiast vil jeg tro...Helt sjef. Møtte på den eksentriske karen som kjører en 62 år gammel norsksolgt Fiat som helårsbil i dag.... DonaldT, Skulebollen, N.E.W. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Sjeldent jeg ser RX-7 FC på veiene i Norge, men står en ryddig og original en borti her Nydelige biler! ALBUAK, N.E.W., Werther og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 Flere med "ukurant" vinterbil innom Biltema i dag. Og... ute og lufter julefurua i gammel Opel. DonaldT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Team Galag Wintertour 2018 Skulebollen, Marius2002, DonaldT og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå