papertiger Skrevet September 27, 2020 Share Skrevet September 27, 2020 (endret) On 8/30/2020 at 12:20 PM, Lars89 said: Jeg blir så glad når jeg ser folk velger FARGE på bilene sine! Ufattelig mye grått og sort her i landet. Ser at jeg må få meg ny tlf. Ser MYE bedre ut i virkeligheten. Atlantis Blue... FOR en lekker 430xi Gran Coupé 😍 likar! Endret September 27, 2020 av papertiger fupsaker og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet September 30, 2020 Share Skrevet September 30, 2020 Gammelt bilde jeg fant av en Jaguar Mk II som pleide å stå parkert i garasjen før. Veldig hyggelig herremann som eide den, pratet mye bil med han når han kom innom for å se på den. Riktignok ikke BMW, men står tre i bakgrunnen og eieren hadde en e91 som bruksbil tambur4, Werther, N.E.W. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 6, 2020 Share Skrevet Oktober 6, 2020 1967 Peugeot 404, solgt ny i Norge. Marius2002, uglefossen, Werther og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Begynner å bli mindre spennende å se på veiene etterhvert som vinteren nærmer seg. Her er siste par ukers spottings. AlexHD, Peak, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 4 hours ago, N.E.W. said: Fikk "1-eiers"-vibber når jeg så dette bildet, så søkte opp regnr og bingo! 1-eiers bil med en sjelden farge. Digger disse preface 3200GT-modellene med boomerang-lysene. Ofte kan man kjenne igjen biler med få eller en eier på skiltet - som i dette tilfellet er helt originalt uten skiltplate og med oblat. Sånn generelt når det kommer til carspotting i Oslo: AP/MDG-politikken har dessverre gjort Oslo til en ekstremt kjedelig by spesielt de siste 3 årene. Noe av det som gjorde Oslo sin bilkultur spennende før var at man hadde en enormt spennende bilflora med både gamle, nye, billige, dyre, sjeldne og "udda" modeller. Etter at halvparten av gateparkeringen ble erstattet av sykkelfelt og det ble innført betaling hele året forsvant 95% av de interessante og spennende modellene som sto spredt utover byen. Veldig trist, og Oslo har sakte, men sikkert blitt en kjip, kjedelig og steril by uten liv. MGunders, DonaldT, Peak og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Spotta av meg på veg til butikken. En Zoe på ladepause... Ingenting å se her 😂🙈 awt, Marius2002, papertiger og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Hengerfeste på de der er vel ikke helt innafor? Det må være noe han har montert selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 (endret) 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hengerfeste på de der er vel ikke helt innafor? Det må være noe han har montert selv Tror man fikk hengerfeste beregna på sykkelstativ bare. her er vel ca 2 tonn på kroken 😮 Jeg ringte og varslet politiet før jeg dro. Lukter førerkortbeslag lang vei Endret Oktober 24, 2020 av Evopower Fredrik 90, Walkabout, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 2 hours ago, Evopower said: Tror man fikk hengerfeste beregna på sykkelstativ bare. her er vel ca 2 tonn på kroken 😮 Jeg ringte og varslet politiet før jeg dro. Lukter førerkortbeslag lang vei Takk og pris for at du gjorde det. Det vogntoget der er jo livsfarlig for andre i trafikken, i tillegg til surring med bruk av tau (!!) innimellom noen stropper som såg alt for underdimensjonerte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 17 timer siden, Evopower skrev: Spotta av meg på veg til butikken. En Zoe på ladepause... Ingenting å se her 😂🙈 Man ser mye rart på veien nå om dagen. Rart folk ikke setter seg inn i lover og regler når man skal frakte ting. Så en sånn liten VW Polo for noen uker siden med bil henger og en jævla til en pickup bakpå sånn type eldre Ford Ranger. Man så bokstavelig talt framhjula var nesten av bakken 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Her er noen bilder tatt i Sandvika for 2 uker siden. Kvasi, Tony Soprano, Evopower og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 19, 2020 Share Skrevet Desember 19, 2020 Er veldig svak for Defender og spottet denne nylig i Bergen. Moro jo nærmere jeg kom....😄 BimmerFan!, Ampera, BrokeBoi og 8 andre reagerte på dette 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2020 Share Skrevet Desember 19, 2020 Spotta dette beistet i går....M8 Gran Coupe. E36 318is Coupe, solgt ny i Arendal og kjøres av en eldre dame som har eid den siden den var ny Strøken Golf Mk1 GTI, denne også solgt ny i Arendal Den lokale Porsche klubben arrangerte autoslalom, det samla en liten haug lokale Porscher. BrokeBoi, Marius2002, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 19, 2020 Share Skrevet Desember 19, 2020 Denne var parkert i Bogstaveien, mitt i MDG land. Weltzin, Walkabout, BrokeBoi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2020 Share Skrevet Desember 19, 2020 39 minutter siden, Ampera skrev: Denne var parkert i Bogstaveien, mitt i MDG land. Å kjøre rundt i en sånn i Oslo sentrum er så rått, bare for å pisse off miljøgærninger på elsparkesykkel. Oslo er kontrastenes by 😅 Jeg merker selv at det er litt godt å kjøre rundt i Oslo med dieselbil, en bitte bitte liten demonstrasjon 😂 Jeg er dog glad kan hive meg ut på E18 og komme meg hjem til Sørlandet når jeg får nok av neglisjerte bygater. Virker som om kommunen bare ignorerer at biler finnes og sliter på veiene. Derfor så kan jeg forså bilvalget til han karen der 👍 Ampera og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå