Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Werther skrev:

På dagen 18 år og 3 mnd etter at E39en ble produsert nede i München rundet den 300 000km. Dagen feires med en kald øl og en defekt tåkelyspære.  

IMG_3976.JPG

Gratulerer! Håper F11’en min også kan runde 300k uten altfor mange problemer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ratter denne om dagen. Jaguar i-pace.

Skal lage en artikkel om den. Imponert så langt, helhetlig bil fra Jaguar!

Fikk invitt til Høvik for å se på konseptet av iX3, men dette er et lite spenstig konsept, synd å måte se at BMW har mistet ballen i dette racet. Jaguar er først etter Tesla, alt i alt- en imponerende bil med få svakheter.

2EDD47AB-DF81-400A-A600-6C1247F2C131.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste? Melbourne rød x5 med unntak av noen x5m. Breddet med Hamann breddere og 22" Hamann hjul. Hvit individual interiør med skinntrukket dash. Spesiellt farge valg på en x5, men det var det som gjorde at jeg falt for den i første omgang. Gøy at andre syntes den ser pen ut og, og ikke bare meg 😂

20180825_113842.jpg

20180825_113823.jpg

20180825_113902.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.8.2018 at 5.10, ///ben skrev:

DSC_0716.JPG

Husker jeg så denne her på Finn for noen måneder siden, utrolig flott bil både innvendig og utvendig! Mangler bare shadow line rundt vinduene og sort blank X5M-nyrer, så er den helt perfekt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

Husker jeg så denne her på Finn for noen måneder siden, utrolig flott bil både innvendig og utvendig! Mangler bare shadow line rundt vinduene og sort blank X5M-nyrer, så er den helt perfekt :D 

Nyrer er bestilt, og holder på og forhøre meg rundt angående foliering av lister 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...