Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, liffi skrev:

 

0BD1423B-1096-427B-AF09-07B693EA26E7.jpeg

Synes E34 med oransje blink og standard høyde tar seg veldig godt ut med 15” krysseike. Flott oldschool look 😃

Men E34 med grønne skilt er ikke noe man ser lenger, hvorfor er ikke denne bygget om til personbil for lengst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Synes E34 med oransje blink og standard høyde tar seg veldig godt ut

Jeg vil egentlig bare legge til at orange blinklys passer bedre til noen farger på bilen enn andre :P

Feks Daytona Violet, Avus Blue og Boston og Oxford Green synes jeg det passer veldig bra med orange blink til

Men nå passet det bra på den stasjonsvogna over der også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90ja liker denne stilen mer å mer selv, men skal sies den skal bittelitt ned foran for mere "rett" høyde men ikke lav :) skal sende de org 16" til oppfrisking, så denne ble mer eller mindre satt tilbake til org med liten vri. Oppdaterer den i tråden min til tider.

 

nei hvorfor denne ikke er bygget om er ikke lett å si men godt den ikke ble det :) han jeg handlet av hadde kjøpt inn bakseter belter å alt så reddet den nok akuratt tidsnok. Vært i familiens eie lenge så hadde sønn / barnebarn eller noe tatt over å begynt å "modifisere" den.
Helt topp med varebil  👌🏻
DF99E7C0-59D5-47D0-937C-B691B67515E7.thumb.jpeg.94091e094eaea84b990c6acf6bc49104.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2022 den 18.46, Walkabout skrev:

Den grillen passet utrolig bra! Merker imidlertid at OCD’en min sliter med at skriften på skiltet ikke er sentrert når det er hvitt klistremerke over nasjonalitetskjennetegnet :P 

Hehe ja det er litt irriterende men får ikke gjort noe med sentreringen desverre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...