sveigis Skrevet Onsdag kl. 09:19 Share Skrevet Onsdag kl. 09:19 13 minutter siden, ehaugsnes skrev: E34 har jeg alltid likt, men det siste året har jeg fått mer og mer lyst på en e34 sedan🥹 Det må du få deg Erlend .🥳🥳😊 Trivelige biler og lett å skru på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Onsdag kl. 17:01 Share Skrevet Onsdag kl. 17:01 Godt bilen ikke blir fort møkkete 🤫😂 mslello, Saltkjelen, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Torsdag kl. 01:06 Share Skrevet Torsdag kl. 01:06 Denne ukas snapshot. Dro fram og spylte støv av M3'n etter å stått parkert og avregga i 5år. Med ei lita plan om en velfortjent makeover igjennom vinteren og forhåpentligvis få på veien igjen til våren 😁 Saltkjelen, Skulebollen, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Torsdag kl. 08:23 Share Skrevet Torsdag kl. 08:23 Denne trenger en vask! mslello, fupsaker, Morten B og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Torsdag kl. 20:33 Share Skrevet Torsdag kl. 20:33 Liten brygge shoot. Måtte se om båten enda lå godt fortøyd hanssae, Rita G, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Fredag kl. 00:36 Share Skrevet Fredag kl. 00:36 På 14.11.2024 den 15.45, gnilb skrev: Når luftfjæringa på F11n gir opp så må de gamle trå til. Meen de trives jo i salt 🤭 Hjul har igrunn mye å si på en gammel M5 🫣 Hjul har mye å si, men gøy å se alternativer også gnilb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 16:23 Share Skrevet Fredag kl. 16:23 Sørlandet bader i sol og tørt føre, en uke har gått siden siste vask og bilen er fortsatt gullende ren. Ikke dårlig til å være sent i November 👍 fupsaker, Reef89, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Fredag kl. 17:50 Share Skrevet Fredag kl. 17:50 (endret) Kjekke bilder fra han som folierer, ppf på hele bilen untatt bakluke, coating oppå folien, også litt film på rutene, ser litt rart ut når man bare tar bak, men der er det ribba så greit at det er litt skjult 😎 ( se vekk fra baklykter, lci baklykter ligger hjemme ) Endret Fredag kl. 21:17 av BMWE39turbo sveigis, Snagg30, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Fredag kl. 18:04 Share Skrevet Fredag kl. 18:04 13 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Kjekke bilder fra han som folierer, folie på hele bilen untatt bakluke, coating oppå folien, også litt film på rutene, ser litt rart ut når man bare tar bak, men der er det ribba så greit at det er litt skjult 😎 ( se vekk fra baklykter, lci baklykter ligger hjemme ) Ikke greit at her mangler tråd på denne! Du er vell klar til Rudskogen i april? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Fredag kl. 18:09 Share Skrevet Fredag kl. 18:09 @Snagg30 april blir for tidlig😅 vinterlagring nå i varmt lokale et stykke unna fremtil mai, også blir det div montering og noe diff arbeid ++. Innen juli er planen at den skal vere klar 👍 så da blir eg med, med mindre eg er reist på europa/alpetur 🫡 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Fredag kl. 18:14 Share Skrevet Fredag kl. 18:14 4 minutter siden, BMWE39turbo skrev: @Snagg30 april blir for tidlig😅 vinterlagring nå i varmt lokale et stykke unna fremtil mai, også blir det div montering og noe diff arbeid ++. Innen juli er planen at den skal vere klar 👍 så da blir eg med, med mindre eg er reist på europa/alpetur 🫡 Herlig! krysser fingrene for du er klar. Vi reiser til Sveits og alpene siste uken i juni, kanskje vi treffes. BMWE39turbo og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden Når man glemmer seg vekk på auksjon 🙈 papertiger, Ampera, Fahad og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden @Skulebollen Gratulerer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden 3 timer siden, Skulebollen skrev: Når man glemmer seg vekk på auksjon 🙈 kondolerer med ladeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden 7 minutter siden, Ingvaldsen skrev: kondolerer med ladeluka Tenkte det samme, men motorlyden er imponerende bra, samtidig med forbruket. Så er nesten så det kan forsvares. Bare synd at hybrid i mine øyne er "boss" når det har passert 150k km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå