hanssae Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 Jærkysten i finvær, på vei til lørdagens ALPINA treff på Dikemark 😊 Patryck, Henrik K, Orjan og 16 andre reagerte på dette 19
Ampera Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 35 minutter siden, hanssae skrev: Jærkysten i finvær, på vei til lørdagens ALPINA treff på Dikemark 😊 Da sees vi på lørdag, god tur. hanssae reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 Alltid like koselig med frihelg og Alpinatreff i nabolaget! Slenger meg på, vi sees. hanssae, Orjan og sveigis reagerte på dette 2 1
hanssae Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 1 hour ago, Ampera said: Da sees vi på lørdag, god tur. Tusen takk, det blir kjekt å treffes igjen 😊 38 minutes ago, Dusy said: Alltid like koselig med frihelg og Alpinatreff i nabolaget! Slenger meg på, vi sees. Ja det må være kjekt med slikt nabolag 👍 Snakkes ja 😊 Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Måtte knipse et bilde da jeg så en «tvilling» på andre siden av gata. Shadowline har så mye å si på disse Nye emblemer uten blå ring til felgene ble bestilt i går. Ble dog ikke flytende, da det var dyrt nok for et sett med vanlige emblemer i mine øyne 😂 Blir en etterlengtet håndvask i morgen kveld! mslello, Reef89, Patryck og 3 andre reagerte på dette 6
Ampera Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Nå mangler bare skinn før jeg kan bruke den, som jeg savner det. Reef89, Dusy, Olaandref og 11 andre reagerte på dette 14
Ampera Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Side om side. eivi91, mslello, Henrik K og 10 andre reagerte på dette 13
Lars89 Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Biltreff på ei flystripe i dag. Begynner å bli glissent nå. mslello, Marius2002, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
Eystein Ose Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Har blitt 15 mil hittil idag. Prøve å få til litt mer før det er kveld Lars89, Ampera, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9
Slavearbeider'n Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Nå går denne som delebil snart Marius2002, Ampera, Stawky og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 3 minutes ago, Slavearbeider'n said: Nå går denne som delebil snart Er det motgang? Den SER kul ut, om det er en trøst. Kvasi reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 1 time siden, *MrB* skrev: Er det motgang? Den SER kul ut, om det er en trøst. Det er hvert fall ikke medgang. Medgangen stoppa for snart 3 år siden med den bilen😂 Kvasi reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Nå med nytt fjørbein bak😁 Olaandref, Marius2002, Eystein Ose og 9 andre reagerte på dette 12
Henrik K Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Benyttet fridagen til vask av et par av husstandens biler. 29 år mellom disse 😊 papertiger, Ampera, mslello og 7 andre reagerte på dette 10
Olaandref Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Nå går denne som delebil snart "You can`t park there sir" Men fra spøk til alvor, det er virkelig synd å se hvor mye motgang du skal ha med den bilen din Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå