hanssae Skrevet Onsdag kl. 17:22 Skrevet Onsdag kl. 17:22 Jærkysten i finvær, på vei til lørdagens ALPINA treff på Dikemark 😊 papertiger, Ampera, Fahad og 15 andre reagerte på dette 18
Ampera Skrevet Onsdag kl. 17:58 Skrevet Onsdag kl. 17:58 35 minutter siden, hanssae skrev: Jærkysten i finvær, på vei til lørdagens ALPINA treff på Dikemark 😊 Da sees vi på lørdag, god tur. hanssae reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Onsdag kl. 19:02 Skrevet Onsdag kl. 19:02 Alltid like koselig med frihelg og Alpinatreff i nabolaget! Slenger meg på, vi sees. sveigis, Orjan og hanssae reagerte på dette 2 1
hanssae Skrevet Onsdag kl. 19:44 Skrevet Onsdag kl. 19:44 1 hour ago, Ampera said: Da sees vi på lørdag, god tur. Tusen takk, det blir kjekt å treffes igjen 😊 38 minutes ago, Dusy said: Alltid like koselig med frihelg og Alpinatreff i nabolaget! Slenger meg på, vi sees. Ja det må være kjekt med slikt nabolag 👍 Snakkes ja 😊 Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet i går, 13:33 Skrevet i går, 13:33 Måtte knipse et bilde da jeg så en «tvilling» på andre siden av gata. Shadowline har så mye å si på disse Nye emblemer uten blå ring til felgene ble bestilt i går. Ble dog ikke flytende, da det var dyrt nok for et sett med vanlige emblemer i mine øyne 😂 Blir en etterlengtet håndvask i morgen kveld! Marius2002, Ampera, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 6
Ampera Skrevet i går, 13:40 Skrevet i går, 13:40 Nå mangler bare skinn før jeg kan bruke den, som jeg savner det. mslello, Reef89, Orjan og 10 andre reagerte på dette 13
Ampera Skrevet i går, 13:50 Skrevet i går, 13:50 Side om side. Orjan, Marius2002, Henrik K og 9 andre reagerte på dette 12
Lars89 Skrevet i går, 14:07 Skrevet i går, 14:07 Biltreff på ei flystripe i dag. Begynner å bli glissent nå. BrokeBoi, Reef89, mslello og 6 andre reagerte på dette 9
Eystein Ose Skrevet i går, 16:59 Skrevet i går, 16:59 Har blitt 15 mil hittil idag. Prøve å få til litt mer før det er kveld papertiger, sveigis, Olaandref og 6 andre reagerte på dette 9
Slavearbeider'n Skrevet i går, 19:36 Skrevet i går, 19:36 Nå går denne som delebil snart Marius2002, Dusy og Ampera reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet i går, 19:40 Skrevet i går, 19:40 3 minutes ago, Slavearbeider'n said: Nå går denne som delebil snart Er det motgang? Den SER kul ut, om det er en trøst. Kvasi reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet i går, 20:42 Skrevet i går, 20:42 1 time siden, *MrB* skrev: Er det motgang? Den SER kul ut, om det er en trøst. Det er hvert fall ikke medgang. Medgangen stoppa for snart 3 år siden med den bilen😂 Kvasi reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet i går, 20:47 Skrevet i går, 20:47 Nå med nytt fjørbein bak😁 Saltkjelen, Olaandref, mslello og 8 andre reagerte på dette 11
Henrik K Skrevet i går, 20:49 Skrevet i går, 20:49 Benyttet fridagen til vask av et par av husstandens biler. 29 år mellom disse 😊 BrokeBoi, Olaandref, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10
Olaandref Skrevet i går, 20:50 Skrevet i går, 20:50 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Nå går denne som delebil snart "You can`t park there sir" Men fra spøk til alvor, det er virkelig synd å se hvor mye motgang du skal ha med den bilen din Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå