Olaandref Skrevet Torsdag kl. 00:58 Skrevet Torsdag kl. 00:58 På 16.7.2025 den 0.09, papertiger skrev: Dagens utflukt fra basen i Tvedestrand: Risør. Herlige sørlandsvibber! Bildet ble tatt mens en dame gikk rundt i gata og hadde en meget oppheta og høylytt telefonsamtale med en eller annet kundesenter vedrørende en faktura hun ikke skulle betale, for HUN HAR DA ALDRI FÅTT DEN SMSEN! Alt en skal få med seg. Vakkert. Resten av familien er i Tvedestrand hos svigermor/mormor, men jeg er hjemme på Sunnmøre og snikrer. sveigis, papertiger og mr.pingu reagerte på dette 3
ahj Skrevet Torsdag kl. 06:42 Skrevet Torsdag kl. 06:42 Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". BrokeBoi, Orjan, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 07:08 Skrevet Torsdag kl. 07:08 26 minutter siden, ahj skrev: Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". P Å T I D E at du ble kvitt (Asker)Passaten! Gratulerer med herlig farkost. mslello, ahj, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 07:29 Skrevet Torsdag kl. 07:29 43 minutter siden, ahj skrev: Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". Gratulerer med konge bil, speil og grill avslører at dette er ordentlig BMW 😎 Og endelig noen som kan ta bladet fra munnen å fortelle at gresset ikke alltid er grønnere på Porsche siden, blir mye glorifisering av dette merket her inne 😅 ahj reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 07:36 Skrevet Torsdag kl. 07:36 54 minutter siden, ahj skrev: Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". Gratulerer med grom bil! B58 er magisk så lenge den ikke sitter i et hybrid system. Håper tråd kommer snarlig Dusy og ahj reagerte på dette 2
papertiger Skrevet Torsdag kl. 08:08 Skrevet Torsdag kl. 08:08 1 hour ago, ahj said: Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". Gratulerer med snasen bil! Kjøpte du den langkjørte, eller den svært lite kjørte? Disse står på min vil-ha liste også, men X3 M40i er så vanvittig mye billigere uten at jeg skjønner hvorfor. —— Dyreparken i dag. Samme parkeringsplass som i fjor. mslello, sveigis og Dusy reagerte på dette 3
ahj Skrevet Torsdag kl. 10:24 Skrevet Torsdag kl. 10:24 3 timer siden, Saltkjelen skrev: P Å T I D E at du ble kvitt (Asker)Passaten! Gratulerer med herlig farkost. Veldig enig. Nydelig å være hjemme igjen! 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med konge bil, speil og grill avslører at dette er ordentlig BMW 😎 Og endelig noen som kan ta bladet fra munnen å fortelle at gresset ikke alltid er grønnere på Porsche siden, blir mye glorifisering av dette merket her inne 😅 Tusen takk. Flott bil og går bra og lader fort. Men når alt rundt ikke helt er laget for å være bra og virker veldig VAG produkt. Navi failet to ganger på turen for å bytte bil, altså på Porscha altså. BMW aktiverte jeg connected drive på vei tilbake på en do stopp, når jeg satt meg i bilen etter 3 min var det allered aktivert. Porscha tok det 2 uker. 2 timer siden, Snagg30 skrev: Gratulerer med grom bil! B58 er magisk så lenge den ikke sitter i et hybrid system. Håper tråd kommer snarlig Tusen takk! Er mild hybrid, men det virker som bare for å hjelpe B58 med å gå enda verre. 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med snasen bil! Kjøpte du den langkjørte, eller den svært lite kjørte? Disse står på min vil-ha liste også, men X3 M40i er så vanvittig mye billigere uten at jeg skjønner hvorfor. —— Tusen takk! lite kjørt er denne. Med litt mods også som en del fra BMW Mperformance og noe fra Ac Schnitzer. Hadde jeg vært deg som har 5 serie, G31 540i. Det er en helt fantastisk bil med den motoren.
Ampera Skrevet Torsdag kl. 17:20 Skrevet Torsdag kl. 17:20 Mo i Rana, varmt Saltkjelen, ///M-ini95, BrokeBoi og 9 andre reagerte på dette 12
papertiger Skrevet Torsdag kl. 17:54 Skrevet Torsdag kl. 17:54 (endret) 7 hours ago, ahj said: Veldig enig. Nydelig å være hjemme igjen! Tusen takk. Flott bil og går bra og lader fort. Men når alt rundt ikke helt er laget for å være bra og virker veldig VAG produkt. Navi failet to ganger på turen for å bytte bil, altså på Porscha altså. BMW aktiverte jeg connected drive på vei tilbake på en do stopp, når jeg satt meg i bilen etter 3 min var det allered aktivert. Porscha tok det 2 uker. Tusen takk! Er mild hybrid, men det virker som bare for å hjelpe B58 med å gå enda verre. Tusen takk! lite kjørt er denne. Med litt mods også som en del fra BMW Mperformance og noe fra Ac Schnitzer. Hadde jeg vært deg som har 5 serie, G31 540i. Det er en helt fantastisk bil med den motoren. Ah du kjøpte den i Stavanger/Sandnes ja. Den såg strøken ut. En kollega har også hatt sitt med sin Taycan CT siden ny for et par år siden - dvs han leverte til slutt inn bilen han opprinnelig hadde spec’et selv pga skjermtrøbbel og fikk en tilsvarende lagerbil i bytte. Men også denne er det mye klatt med, Range Rover L405 som han kjøpte ny for 12 år siden har vært problemfri i forhold. Ja 540i hadde vært magisk. Det følges med på disse også! Med prisene på 530d er ikke 540i uaktuelt. Endret Torsdag kl. 17:54 av papertiger ahj reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Torsdag kl. 19:07 Skrevet Torsdag kl. 19:07 12 timer siden, ahj skrev: Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". Gratulerer Høres ikke ut som de er helt bra de der. Følger en brite på Instagram som blant annet har en Taycan, og den har visstnok konstant problemer 😅 Vært tilbakekalt mange ganger, blitt hentet av bergningsbil flere ganger osv.. Så og si hvert nye innlegg med den, er for å si at noe nytt har skjedd 😅
sdhild99 Skrevet i går, 05:19 Skrevet i går, 05:19 (endret) Cars & Coffee på Høllen i Søgne Endret i går, 05:24 av sdhild99 Dusy, Paulus, Fredrik 90 og 8 andre reagerte på dette 11
ahj Skrevet i går, 06:21 Skrevet i går, 06:21 11 timer siden, Daniel. skrev: Gratulerer Høres ikke ut som de er helt bra de der. Følger en brite på Instagram som blant annet har en Taycan, og den har visstnok konstant problemer 😅 Vært tilbakekalt mange ganger, blitt hentet av bergningsbil flere ganger osv.. Så og si hvert nye innlegg med den, er for å si at noe nytt har skjedd 😅 Tusen takk! Samme med min, hentet bilen etter verksted i fjor etter å byttet masse på den. Kjørt til jobb, 2 timer senere når jeg skulle kjøre til et middagsselskap, da startet ikke bilen i det hele tatt og ble tauet inn. Da begynte 8 uker med helvete og da 4 lånebiler. Daniel. reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet i går, 07:23 Skrevet i går, 07:23 1 time siden, ahj skrev: Tusen takk! Samme med min, hentet bilen etter verksted i fjor etter å byttet masse på den. Kjørt til jobb, 2 timer senere når jeg skulle kjøre til et middagsselskap, da startet ikke bilen i det hele tatt og ble tauet inn. Da begynte 8 uker med helvete og da 4 lånebiler. Ikke overrasket at du har problemer, mitt billeie med 911’a har heller ikke vært problemfritt for å si det mildt. Men jeg er overrasket over at servicen du har fått er dårlig for der har Porsche vært i en annen liga for vår del.
sveigis Skrevet i går, 08:28 Skrevet i går, 08:28 På 17.7.2025 den 8.42, ahj skrev: Det var godt å komme tilbake til bil som forhåpentligvis ikke har 17 eller 18/19 garantijobber på et år og en forhandler som ikke vet hva kundeservice er. Porsche etter min mening kan bare lage 911, alt annet er å blir et VAG produkt med dertil "kvalitet". Gratulerer med flott bil😊 Denne vil jeg som andre se mer av . ahj og Saltkjelen reagerte på dette 2
ahj Skrevet i går, 10:58 Skrevet i går, 10:58 3 timer siden, Snagg30 skrev: Ikke overrasket at du har problemer, mitt billeie med 911’a har heller ikke vært problemfritt for å si det mildt. Men jeg er overrasket over at servicen du har fått er dårlig for der har Porsche vært i en annen liga for vår del. Ikke sant. Det var bra på Porsche Center Gardermoen, men ble sakte men sikkert verre og verre. Fikk tilslutt beskjed om å ringe kunne jeg glemme, bare sende mail. De er underlagt Møller Gruppen og for min del sier det alt. Samme dårlige kundeservicen som på Møller der vi hadde varebil på jobb i 8 år. Men drar du til Son som er Hedin har de helt andre regler og kundeservice er på topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå