JMossige Skrevet August 23 Skrevet August 23 41 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Angrer som ei bikkje på at jeg solgte mine 519M hjul! Ser den! 513M sitter som et skudd på E46 👍 Stawky reagerte på dette 1
norbakken Skrevet August 23 Skrevet August 23 Well hello there 🤩 Skulebollen, Olaandref, JMossige og 20 andre reagerte på dette 23
Olaandref Skrevet August 23 Skrevet August 23 Skitten bil i flott regnbue. hsd, papertiger, eivi91 og 17 andre reagerte på dette 19 1
KKME30 Skrevet August 23 Skrevet August 23 Ut på tur med e30n og e46n👍 Reef89, Marius2002, eivi91 og 15 andre reagerte på dette 18
Øyvind L. Skrevet August 23 Skrevet August 23 Handlevogna 2.0 på BMWCCN treff i Sokndal idag.. Flott vær, masse fine biler og god stemning. eivi91, mr.pingu, Lars89 og 10 andre reagerte på dette 13
Lars89 Skrevet August 24 Skrevet August 24 Viktig å holde liv i 98-pumpene skoglund, papertiger, ahj og 13 andre reagerte på dette 16
tennbrikket Skrevet August 24 Skrevet August 24 Blir noen timer ekstra i forbindelse med nytt digitalt lagersystem, så ble sommer cruisern til jobb i dag. Nærmer seg vinterlagring, så godt og få dratt ut m50b25 litt på turtall. KireS, *MrB*, E.C. og 9 andre reagerte på dette 12
JMossige Skrevet August 24 Skrevet August 24 papertiger, Dusy, *MrB* og 12 andre reagerte på dette 15
FransEirik Skrevet August 24 Skrevet August 24 Gud bedre hvor tungvindt det er å skru m50d motor.. men går på fram sakte men sikkert. valnøttblåsing av innsugsporter og glødeplugger / rele står for tur 🤝 Marius2002, Øyvind L. og ahj reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet August 24 Skrevet August 24 2 timer siden, JMossige skrev: Kledelige felger, og lette vil jeg tro, sparer vel fort noen kg på rullemotstand der. Hadde samme i tankene når jeg hadde E90. JMossige reagerte på dette 1
JMossige Skrevet August 24 Skrevet August 24 8 minutter siden, Olaandref skrev: Kledelige felger, og lette vil jeg tro, sparer vel fort noen kg på rullemotstand der. Hadde samme i tankene når jeg hadde E90. Absolutt 👍De skal være 8,9kg foran og 9,9kg bak, så er fin vekt på dem ja. Monterte også titan studs og muttere i samme slengen.
Olaandref Skrevet August 24 Skrevet August 24 7 minutter siden, JMossige skrev: Absolutt 👍De skal være 8,9kg foran og 9,9kg bak, så er fin vekt på dem ja. Monterte også titan studs og muttere i samme slengen. Nice 😃👌
Eystein Ose Skrevet August 24 Skrevet August 24 Hadde bulkebilen på treff i dag. Bilder tatt av Hallvar Snipsøyr Ampera, Bendik Kjellevold, eivi91 og 5 andre reagerte på dette 8
Ingvaldsen Skrevet August 25 Skrevet August 25 10 timer siden, FransEirik skrev: Gud bedre hvor tungvindt det er å skru m50d motor.. men går på fram sakte men sikkert. valnøttblåsing av innsugsporter og glødeplugger / rele står for tur 🤝 Trøste deg med at om du får lekasje fra toppdeksel så må 1 eller 2 turboer ut også😂 ahj og FransEirik reagerte på dette 1 1
Ingvaldsen Skrevet August 25 Skrevet August 25 Vasket bil før avreise igårkveld, mistenkelig ren etter over 60 mil EspenM3css, Dusy, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå