Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
24 minutes ago, mr.pingu said:

Kjørte du i Tønsberg denne uka? Møtte på oransje i8 må nesten være denne? 

Nei jeg kjørte gjennom Tønsberg tirsdag den 23de forrige uke (E18). Det er visstnok bare 2 E-Copper Roadstere i hele Norge så kanskje du har sett den andre. Hadde den Carbon-Kit sånn som min har? Jeg tror ikke den har (Har sett den andre i annonse for 2 år siden, men den hadde ikke Karbon-Kit)

Skrevet
21 minutes ago, wbiter said:

Nei jeg kjørte gjennom Tønsberg tirsdag den 23de forrige uke (E18). Det er visstnok bare 2 E-Copper Roadstere i hele Norge så kanskje du har sett den andre. Hadde den Carbon-Kit sånn som min har? Jeg tror ikke den har (Har sett den andre i annonse for 2 år siden, men den hadde ikke Karbon-Kit)

Den var på andre side av rundkjøringen så det nok litt rask så kunne ikke legge merke til detaljer men jeg så den onsdag eller torsdag  denne uka her, så det var nok ikke deg.

Skrevet

Endelig fått tilbake veteranen, vært fem uker hos lakkverksted og fått nye rustfrie dører. Nå begynner den å bli veldig bra, nå er det hjem i garasjen å legge i litt asfalt matter, ny fuktsperre og på med dørtrekka. Bråkte godt i bilen når jeg kjørte på motorveien med ribba dører…men da var det bare å skru volumet på A-ha med "Take on me" høyere 😎 Liten vask for å få bort støv og dritt.

IMG_4592.thumb.jpeg.e90b58e5fe767ff5e62dc9aa2438ae94.jpeg

@sveigis Lista jeg fikk av deg satt som ett skudd, helt perfekt 👍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...