wbiter Skrevet i går, 16:48 Skrevet i går, 16:48 24 minutes ago, mr.pingu said: Kjørte du i Tønsberg denne uka? Møtte på oransje i8 må nesten være denne? Nei jeg kjørte gjennom Tønsberg tirsdag den 23de forrige uke (E18). Det er visstnok bare 2 E-Copper Roadstere i hele Norge så kanskje du har sett den andre. Hadde den Carbon-Kit sånn som min har? Jeg tror ikke den har (Har sett den andre i annonse for 2 år siden, men den hadde ikke Karbon-Kit)
mr.pingu Skrevet i går, 17:39 Skrevet i går, 17:39 21 minutes ago, wbiter said: Nei jeg kjørte gjennom Tønsberg tirsdag den 23de forrige uke (E18). Det er visstnok bare 2 E-Copper Roadstere i hele Norge så kanskje du har sett den andre. Hadde den Carbon-Kit sånn som min har? Jeg tror ikke den har (Har sett den andre i annonse for 2 år siden, men den hadde ikke Karbon-Kit) Den var på andre side av rundkjøringen så det nok litt rask så kunne ikke legge merke til detaljer men jeg så den onsdag eller torsdag denne uka her, så det var nok ikke deg.
EspenM3css Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden sveigis, Dusy, E.C. og 10 andre reagerte på dette 13
KKME30 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Etter 17 timer med shining idag å igår så er den kar for høsten å vinteren👍 ///M-ini95, Ampera, E.C. og 8 andre reagerte på dette 11
Ingvaldsen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Visitt hos @E.C. Endret 2 timer siden av Ingvaldsen Ampera, EspenM3css, E.C. og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå