awt Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 Den landet i veien. Hadde bil bak, men ettersom den ikke stoppet regner jeg med at den ikke ble truffet. Stoppet og kjørte tilbake igjen og da lå den midt i veien. Gikk ut og la den bare i grøften da det ikke var noen mulighet for å få den inn i bilen der og da (ikke helt det rette å drive å legge ned seter i en trafikkert 80-sone 😛). Så forøvrig du var "hjemme" når jeg var på container-jakt for å kvitte meg med badekaret i går kveld. 🫠
StigJ Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 (endret) Hehe. Nei er liksom ikke bare å klaske den oppå igjen. Note til neste gang. Ha liggende jekkestropper i bilen, så får du med deg lokket også Jupp, fruen er offshore og da er jeg "hjemme" i 2 uker Denne gangen gnikkes det ny miksmaster. Forøvrig eid av et klubbmedlem 🤯 Får ta med slushvasken også siden det er snapshottråden... Endret Januar 13 av StigJ eivi91, hanssae, papertiger og 13 andre reagerte på dette 15 1
Robkill Skrevet Januar 14 Skrevet Januar 14 Tatt på oppdrag som brøytebil i dag ❄️ Ampera, laffe, fupsaker og 22 andre reagerte på dette 18 1 6
Iv3rs3n Skrevet Januar 14 Skrevet Januar 14 Long time no see. Har hatt denne slitne 5'ern stående bortgjemt på et lager i nesten 6-år. Henta den "hjem" nå 😁 Godkjent ombygd M5, skal få seg en liten shine fupsaker, Dusy, GtiGtr og 28 andre reagerte på dette 31
Eystein Ose Skrevet Januar 15 Skrevet Januar 15 Årets første avspyling ehaugsnes, Saltkjelen, mslello og 20 andre reagerte på dette 23
Skulebollen Skrevet Januar 15 Skrevet Januar 15 Godt med plussgrader så man endelig kan kjøre bensinbil igjen 🤓 tennbrikket, mossing 92, Kolstad Jr. og 19 andre reagerte på dette 16 2 4
tennbrikket Skrevet Januar 16 Skrevet Januar 16 1000km kattevasken i dag. Uvant å kjøre så tung bil på vinterføre. Sikkert vanskelig å skjønne for enkelte, men beste bilen jeg har kjørt på vinterføre er å forbli e46 med style 135m og nokian piggfritt. Den ville ikke av veien om man prøvde engang. sveigis, Patryck, Dusy og 12 andre reagerte på dette 15
papertiger Skrevet Januar 16 Skrevet Januar 16 1 hour ago, tennbrikket said: 1000km kattevasken i dag. Uvant å kjøre så tung bil på vinterføre. Sikkert vanskelig å skjønne for enkelte, men beste bilen jeg har kjørt på vinterføre er å forbli e46 med style 135m og nokian piggfritt. Den ville ikke av veien om man prøvde engang. Merkelig det der, F11’en er den tyngste bilen jeg har hatt, og den desidert beste og mest stabile på vinterføre. F36 var bra og mer leken, men ikke så bra som F11, den henger bedre. Siste nytt på min front, on-topic: Service gjennomført og F11’en er EUOK for to nye år, uten en feil: ///M-ini95, KMT, eivi91 og 8 andre reagerte på dette 11
Kolstad Jr. Skrevet Januar 16 Skrevet Januar 16 Røyk på enda en smell i går. Mye rart som står i snyskavlene her oppe.. Så hvis noen ønsker seg en ganske pen og ihjelsenka 2007 320d manuell, gi et pip 😅👍 tennbrikket, KMT, Patryck og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet Lørdag kl. 18:47 Skrevet Lørdag kl. 18:47 Hamstervask i dag BimmerFan!, mslello, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12
ehaugsnes Skrevet Lørdag kl. 19:09 Skrevet Lørdag kl. 19:09 Oppdaga ei slik jalla turbofløyte i eksosen på e65’n idag😊 virkelig helt rett bil og montere noe slikt på👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 KMT, Stawky, ahj og 10 andre reagerte på dette 1 11 1
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 11:35 Skrevet Søndag kl. 11:35 Hadde glømt hvor rød denne ble etter alt stellet den fikk til OMS KMT, ///M-ini95, Stawky og 17 andre reagerte på dette 20
Dusy Skrevet Søndag kl. 15:04 Skrevet Søndag kl. 15:04 Bytte ut møkka Lars S, ///M-ini95, mslello og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå