RF91 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 4 timer siden, Markus E30 skrev: En gammel tysker trenger gamle tyske hjul😎 (Ja, den skal lavere foran, men nå har den ikke motor💀) Korleis motor ska i? 😎 Markus E30 reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 9 timer siden, RF91 skrev: Korleis motor ska i? 😎 M30 så S38😈 sveigis reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 11 timer siden, Olaandref skrev: 3 år siden alt, visste det var en stund siden, men tiden går tydeligvis i fra meg nå 😅 det blir vell litt som med aksjer, man har ikke tapt før man selger og det er nok best å vente med å selge vist kursen er dårlig Markus E30 og Olaandref reagerte på dette 2
mslello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Måtte hjelpe faren å bli kvitt litt singel, så ble litt arbeidsbil igjen.. Men fargen her altså 🤩🤩 ///M-ini95, Ampera, ehaugsnes og 3 andre reagerte på dette 6
Snagg30 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 17 minutter siden, mslello skrev: Måtte hjelpe faren å bli kvitt litt singel, så ble litt arbeidsbil igjen.. Men fargen her altså 🤩🤩 Husker ikke når du kjøpte bilen men denne fargen blir jeg aldri lei av å se sveigis og mslello reagerte på dette 2
mslello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 6 minutter siden, Snagg30 skrev: Husker ikke når du kjøpte bilen men denne fargen blir jeg aldri lei av å se Det er jo snart 4,5 år siden 😅 så skjønner godt at du ikke husker det. Er jo egentlig blå mann, men aventurin rød har jaggu innfridd.
Ingvaldsen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Markus E30, mslello, ehaugsnes og 2 andre reagerte på dette 5
Tony Soprano Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Ruller den igjen ❓
RF91 Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Veit du ke denna hadde kledd? Eit komplett sett aluminium trimlister med takrails og grill so eg ha liggande og vil bli kvitt
Ingvaldsen Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden 31 minutter siden, Tony Soprano skrev: Ruller den igjen ❓ Ja starter å går nå👍🏻 24 minutter siden, RF91 skrev: Veit du ke denna hadde kledd? Eit komplett sett aluminium trimlister med takrails og grill so eg ha liggande og vil bli kvitt Blå bil kler shadowline, men svart bil bør absolutt ha kromlister Tony Soprano reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå