Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 minutt siden, jonas1/// skrev: Lakkert toppdeksel i daytonaviolet med matt klarlakk oppå krympelakk, synes det ble en ryddig liten detalj i motorrommet 😀 E36 i Daytona er 10/10 for min del 🤩 Øyvind L., Ampera, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Fine forhold for en kjøretur i kveld 🤩 Saltkjelen, Orjan, Markus E30 og 12 andre reagerte på dette 15
Markus E30 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Turbo begge to, men kun en har keramiske bremser🤭 Dusy, Ingvaldsen, ahj og 11 andre reagerte på dette 14
Ingvaldsen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden ahj, Paulus, Stawky og 8 andre reagerte på dette 11
RF91 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden E ikkje mykje so e sikkert her i livet utanom skatt, døden og rot i gamle kjellara. ///M-ini95, Markus E30, Orjan og 4 andre reagerte på dette 5 2
GtiGtr Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du kunne no fyllt opp hengeren når du først skal levere på bossen vel? 😛 Olaandref og Markus E30 reagerte på dette 2
RF91 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 5 minutter siden, GtiGtr skrev: Du kunne no fyllt opp hengeren når du først skal levere på bossen vel? 😛 Som mann so veit eg at å måtta ta to tura e nederlag 😄 GtiGtr reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 minutter siden, RF91 skrev: Som mann so veit eg at å måtta ta to tura e nederlag 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå