NilsP Skrevet September 3, 2019 Share Skrevet September 3, 2019 Situasjonsbilde. fikk en liten luftetur mellom regnbyene. Marius2002, fxslin, BjornarHS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 8, 2019 Share Skrevet September 8, 2019 Vask og fargerik parkering papertiger, Poppy, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 BimmerFan!, Weltzin, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 Glad i jobben min, kjørekveld med BMW Norge fxslin, BimmerFan!, ChrisP og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 Var borti gymsalen på skolen her og gjorde min borgerplikt i dag. Siden jeg stemmer for å fjerne eiendoms skatt og bompenger så tenkte jeg det var passende å kjøre kapitalist vogna 👍 MGunders, fupsaker, ChrisP og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Blant alle de blankpolerte fiffe bila her så var jeg innom BT med den goe gamle e28’n min Walkabout, HenrikSolberg, ///M-ini95 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 Prøvde Hartge hjula på M5’n nå før vinterlagring! Blir org hjul neste år også trur jeg 😂 Weltzin, MGunders, fxslin og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Yikes! Hartgehjula er en av mine all time favourites, men er faktisk enig med deg her.... liffi og Stawky reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Var innom GS Bildeler på mandagen, der de plutselig ville ha noen bilder av bilen til bruk på nettsida, så da ble det en liten shoot. fxslin, Tony Soprano, liffi og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 2 timer siden, Dal-z skrev: Var innom GS Bildeler på mandagen, der de plutselig ville ha noen bilder av bilen til bruk på nettsida, så da ble det en liten shoot. Kler G30/31 veldig godt, de hjulene der! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 6 timer siden, StigJ skrev: Yikes! Hartgehjula er en av mine all time favourites, men er faktisk enig med deg her.... Elsker dem selv, men E34 trenger 18" 3 delte for at det skal se kult ut. Hadde på no Keskin ( ja keskin ) i for som jeg prøvde å det så knall ut! Hartge hjula skal på e28’n. 17" delte på dem er prima spør du meg danskiii, HenrikSolberg, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 (endret) Fikk tilsendt denne av en BMW Z Norge kar etter en liten kjøretur med BMW CCN Østfold i dag. Endret September 13, 2019 av fxslin danskiii, ChrisP, liffi og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 13, 2019 Share Skrevet September 13, 2019 Bare et bilde i mørket, gleder meg til det kan bli litt modding en gang, kanske neste år Marius2002, Saltkjelen, Mathiseen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2019 Share Skrevet September 13, 2019 17 timer siden, Walkabout skrev: Kler G30/31 veldig godt, de hjulene der! Ja, er veldig fornøyd med utseendet! Hadde aldri trodd jeg skulle handle felger på GS til denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Ampera, Reef89, ChrisP og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå