N.E.W. Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 Kvasi, Dusy, Mathiseen og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 12 minutter siden, Marius2002 skrev: Vel, et bilde sier mer enn 1000 ord, men her må du likevel forklare 😬 Vet ikke så mye mer enn at det kom opp drivetrain failure, også mistet bilen all kraft og stoppet opp etter 20 meter. Klin umulig å få liv i bilen igjen. Håper det bare kan være lite drivstoff, men den viste 70 km rekkevidde igjen så rart om det skulle være det. Er vel sikkert noe dyrt iallfall Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 ... og i den svingen. Sikkert populært @Walkabout 😬 Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 (endret) Å herlig @Walkabout, drittmandag! Og så i den svingen ja 🤦🏼♂️ Tipper det er en av to: høytrykkspumpe eller registerkjede 😬 håpte nesten du hadde hatt på LAWYER-skiltene dine for å høste mest mulig sympati fra medbilister 😁 Endret Oktober 12, 2020 av papertiger Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 Mathiseen, papertiger, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 (endret) 7 timer siden, humpfy skrev: ... og i den svingen. Sikkert populært @Walkabout 😬 Haha ja, fikk hevet bilen litt til siden så biler kom forbi, men ikke lastebiler eller busser. Så ble først dirigeringsjobb mens jeg ringte politiet, før Viking ble rekvirert. Herlig plass å få stopp. 3 timer siden, papertiger skrev: Å herlig @Walkabout, drittmandag! Og så i den svingen ja 🤦🏼♂️ Tipper det er en av to: høytrykkspumpe eller registerkjede 😬 håpte nesten du hadde hatt på LAWYER-skiltene dine for å høste mest mulig sympati fra medbilister 😁 Ja, var en veldig grei plass å få stopp ja Håper nesten også det er ett av de to, for begge skiftet Bavaria for under et år siden så da blir det i tilfelle en garantisak. Haha ja, jeg tenkte på det da jeg stod der - "jaggu godt jeg ikke står her og blokkerer veien med LAWYER-skilter på kjerra nå" Endret Oktober 12, 2020 av Walkabout Ingvaldsen, fupsaker, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 9 timer siden, Walkabout skrev: Håper det bare kan være lite drivstoff, men den viste 70 km rekkevidde igjen så rart om det skulle være det. Jeg må si jeg tar av meg hatten for de om klarer å kjøre rundt med 70 km rekkevidde på tanken...på en dieselbil. Da er tanken mer eller mindre tom, jeg kjenner panikken kommer når jeg bikker under 100 km rekkevidde 😂 Jeg skjønner nå at elbil ikke er noe for meg 😅 fupsaker og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Oktober 13, 2020 Share Skrevet Oktober 13, 2020 (endret) . Endret Oktober 14, 2020 av Joakim Urke Reef89, N.E.W. og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 14, 2020 Share Skrevet Oktober 14, 2020 Ny F01 Individual i heimen 😊 ///M-ini95, fupsaker, danskiii og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 14, 2020 Share Skrevet Oktober 14, 2020 Freude ! BimmerFan!, Daniel., ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2020 Share Skrevet Oktober 14, 2020 1 time siden, Tony Soprano skrev: Ny F01 Individual i heimen 😊 Gratulerer så mye! Tråd forventes asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 14, 2020 Share Skrevet Oktober 14, 2020 Akkurat nå, Saltkjelen skrev: Gratulerer så mye! Tråd forventes asap! Jepp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 16, 2020 Share Skrevet Oktober 16, 2020 Rolig på bud idag BimmerFan!, Marius2002, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 16, 2020 Share Skrevet Oktober 16, 2020 Forsøkte meg på noen bilder til salgsannonse tidligere i dag. Hpi, ///M-ini95, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 16, 2020 Share Skrevet Oktober 16, 2020 7 minutter siden, Saltkjelen skrev: Forsøkte meg på noen bilder til salgsannonse tidligere i dag. Ryktene sier du har bestilt tesla model3... synst jeg ser hjørnet av kontrakten på bilde🙉 Saltkjelen, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå