Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Marius2002 skrev:

Vel, et bilde sier mer enn 1000 ord, men her må du likevel forklare 😬

Vet ikke så mye mer enn at det kom opp drivetrain failure, også mistet bilen all kraft og stoppet opp etter 20 meter. Klin umulig å få liv i bilen igjen. Håper det bare kan være lite drivstoff, men den viste 70 km rekkevidde igjen så rart om det skulle være det. Er vel sikkert noe dyrt iallfall :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlig @Walkabout, drittmandag! Og så i den svingen ja 🤦🏼‍♂️ Tipper det er en av to: høytrykkspumpe eller registerkjede 😬 håpte nesten du hadde hatt på LAWYER-skiltene dine for å høste mest mulig sympati fra medbilister 😁

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, humpfy skrev:

... og i den svingen. Sikkert populært @Walkabout 😬

Haha ja, fikk hevet bilen litt til siden så biler kom forbi, men ikke lastebiler eller busser. Så ble først dirigeringsjobb mens jeg ringte politiet, før Viking ble rekvirert. Herlig plass å få stopp. 

3 timer siden, papertiger skrev:

Å herlig @Walkabout, drittmandag! Og så i den svingen ja 🤦🏼‍♂️ Tipper det er en av to: høytrykkspumpe eller registerkjede 😬 håpte nesten du hadde hatt på LAWYER-skiltene dine for å høste mest mulig sympati fra medbilister 😁

Ja, var en veldig grei plass å få stopp ja :D Håper nesten også det er ett av de to, for begge skiftet Bavaria for under et år siden så da blir det i tilfelle en garantisak. Haha ja, jeg tenkte på det da jeg stod der - "jaggu godt jeg ikke står her og blokkerer veien med LAWYER-skilter på kjerra nå" :P 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Walkabout skrev:

Håper det bare kan være lite drivstoff, men den viste 70 km rekkevidde igjen så rart om det skulle være det.

Jeg må si jeg tar av meg hatten for de om klarer å kjøre rundt med 70 km rekkevidde på tanken...på en dieselbil. Da er tanken mer eller mindre tom, jeg kjenner panikken kommer når jeg bikker under 100 km rekkevidde 😂 Jeg skjønner nå at elbil ikke er noe for meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...