Joakim. Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 Orjan, Kvasi, Ampera og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 Tatt for en time siden ved posting - jeg tror dette må være en av de fineste kjøreturene jeg har hatt. Nydelig vær, fint fotolys, deilig temperatur i sørlandsk natur Pekka, opienor, BimmerFan! og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 1 hour ago, sveigis said: Galskapen lenge leve .. Våtslipt hele siden og tre stegs avsluttet med Victoria wax på siden : For å sitere enten Clarkson, Hammond eller May: "If it can be done, it can also be overdone". 'Overdone' er her i positiv betydning sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 @sveigis: hvilket papir avslutter du våtsliping med? Jeg prøvde å teste ut noe på et usynlig sted og 2500 før polish ble skikkelig matt. Er det 3000 - 5000 man må opp på for at lakken ikke skal se oppskrapet og matt ut etter siste steg med polish? Eller kan man avslutte med rundt 2500 og bruke rubbing compound og deretter polish? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 3 minutter siden, E.C. skrev: @sveigis: hvilket papir avslutter du våtsliping med? Jeg prøvde å teste ut noe på et usynlig sted og 2500 før polish ble skikkelig matt. Er det 3000 - 5000 man må opp på for at lakken ikke skal se oppskrapet og matt ut etter siste steg med polish? Eller kan man avslutte med rundt 2500 og bruke rubbing compound og deretter polish? Jeg begynner med alt fra 1200 og opp til 2500. Så grov rubbing på tilhørende pad ,polish myk pad tilslutt voks. Men er fort å gå på en smell og pusse gjennom ,så ikke vær gnien på klarlakk 😊,dvs ikke for mye heller da det blir et styr å få det likt. Men så istad når jeg var ute at jeg har fått et godt fargeskille i en viss vinkel på øvre del av døren ,så har traff jeg ikke helt ,men skitt au det får være . Er kun i viss vinkel Somsagt og den skal jo ikke være med i Norges fineste bil .😜 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 (endret) Ikke min bil, men var på et garasjebesøk i kveld. Ikke så mye E9 igjen her, men sykt tøff. Den måler 118cm fra gulvet å opp til toppen av taket. Endret Juni 18, 2021 av Øyvind L. Reef89, Underground1983, hsd og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juni 19, 2021 Share Skrevet Juni 19, 2021 Liertoppen på en lørdag. Da får parkeringsparanoiaen fritt spillerom😁 Sjakalen, MGunders, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1 BOSS Skrevet Juni 19, 2021 Share Skrevet Juni 19, 2021 Da er coilovers på plass. Pekka, BimmerFan!, Sjakalen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juni 19, 2021 Share Skrevet Juni 19, 2021 5 hours ago, opienor said: Liertoppen på en lørdag. Da får parkeringsparanoiaen fritt spillerom😁 Traktene mine nesten jo! Holder til i Heggedal så du får gi en lyd neste gang du er i området! 😄 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juni 19, 2021 Share Skrevet Juni 19, 2021 1 time siden, Dusy skrev: Traktene mine nesten jo! Holder til i Heggedal så du får gi en lyd neste gang du er i området! 😄 Det skal jeg gjøre😀 Hender jeg tar meg en tur utover gamle Drammensveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 19, 2021 Share Skrevet Juni 19, 2021 Reef89, Marius2002, Sjakalen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 19, 2021 Share Skrevet Juni 19, 2021 Marius2002, Reef89, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 21, 2021 Share Skrevet Juni 21, 2021 Tok meg en langtur innover i landet i dag 👍 Med Dynamic Drive, Active Steering, komfortseter, bra stereo og V8er med 333 hk så kjører denne 17 år gamle bilen som hvilken som helst 2021 modell 😎 #tidløs KireS, KMT, Orjan og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juni 22, 2021 Share Skrevet Juni 22, 2021 HenrikSolberg og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juni 22, 2021 Share Skrevet Juni 22, 2021 Vi tester ut parkeringsplassene til nye leiligheten. Har ikke fått vite hvilken plass enda, men om den skal stå med Kiwi kundene får den bare stå hos foreldrene. Stort pluss at det er oppvarma ..og et bilde fra svigers der den står for seg selv HenrikSolberg, Snagg30, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå