Ingvaldsen Skrevet Juli 28, 2021 Share Skrevet Juli 28, 2021 18 minutter siden, HenrikSolberg skrev: Skulle tro sort interiør er djevelen på dette forumet. Sort interiør er på 3. plass av djevelens interiør etter grått og sandbeige🤠 HenrikSolberg, Ron Jeremy, Sjakalen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juli 28, 2021 Share Skrevet Juli 28, 2021 19 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Sort interiør er på 3. plass av djevelens interiør etter grått og sandbeige🤠 Grått?! 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 28, 2021 Share Skrevet Juli 28, 2021 Knekten, Sjakalen, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 28, 2021 Share Skrevet Juli 28, 2021 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Sort interiør er på 3. plass av djevelens interiør etter grått og sandbeige🤠 Enig med deg ang grått og beige. Hva er topp 3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Klar for operasjonsbenken Knekten, Reef89, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 9 timer siden, Ingvaldsen skrev: Sort interiør er på 3. plass av djevelens interiør etter grått og sandbeige🤠 Tidene har forandret seg . Før ble man bannlyst om ikke alt var sort . Heldigvis må jeg vært ute tidlig med dette . Da jeg tittet på e34 skulle jeg ha alt annet enn sort skinn i 1999.😊 Ingvaldsen, mslello, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Angret et halvt sekund på at jeg tok 90n til hytta. Men fikk med senior så vi fikk lokket de unna bilene 😅 N.E.W., hsd, Krisfje og 7 andre reagerte på dette 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 9 timer siden, HenrikSolberg skrev: Enig med deg ang grått og beige. Hva er topp 3 da? Rart det med interiør, preferanser sier også gjerne noe om alder også, ikke minst hva slags overflate man foretrekker. Siden jeg «vokste» opp med E30 og E34, var jo skinn fra vannbøffel det helt store. Aldri hatt det selv dessverre, ei heller har jeg hatt Merinoskinn. Men jeg foretrekker skinn, selvom kvaliteten generelt (syns jeg) har gått litt ned. Av farger har jeg hatt: - Sort - Hellgrau - Beige - Oyster Syns kontraster er fint, så ideelt sett syns jeg mørk bil med beige skinninteriør er lekkert. Sort er safe, litt mørkt og kjedelig. Mye fine Cognac farger nå, generelt et større fargeaspekter, selv kunne jeg nok ikke hatt rødt eller blått interiør. Unntak måtte være i en Z model. Standard seter med stoff er fy fy i en BMW, for meg gjør det bilen lite attraktiv, det inkl alcantara, det har blitt penere, men syns det er hårfint bedre enn standard stoff. Eneste er i3 med stoff, det er greit. HenrikSolberg, Sjakalen og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Hvor ofte i 2021 skjer det at man når skal fylle bensin så kommer der en storebror fra samme tid og må det samme ?: Dette kunne jo vært fra 1987 : Trivelig kar som hadde den og folk som etterhvert stod i kø kom bort for å se og prate 😊 Tifledigheter er gøy . Ron Jeremy, Skulebollen, BimmerFan! og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Justering av hjulvinkler hjemme i garasjen. Nå blir det iallefall nøyaktig og helt riktig. 😎👍 mslello, Pekka, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 18 timer siden, Ron Jeremy skrev: Er skiltet ditt skjevt? Ellers flott bil Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Weltzin, ///M-ini95, Saltkjelen og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 1 time siden, ahj skrev: Er skiltet ditt skjevt? Ellers flott bil Jepp, ikke fått rettet opp i det ennå. Bilia hadde sikkert et kreativt pride innslag?! Irriterer meg sinnsykt! Sjakalen, mslello, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 44 minutter siden, danskiii skrev: De gamle felgene er fine de også, men de nye er hakket over! Ser bra ut 😁 Er noe eget med 20" på F1x danskiii og Saltkjelen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Liten tur i kr.sund . Linselusa bak der Pekka, Walkabout, danskiii og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå