Geir Anders Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 Endel har sikkert sett bilder allerede, men her er mer eller mindre ferdig resultat. Mangler håndtak og litt andre småting på bildene. Marius2002, hemperen, ///M-ini95 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 10 timer siden, StigJ skrev: Vurderes ja. Men sitter også og lurer på om jeg burde kjørt på med komplett sett og ikke kun fjærer denne gangen. Vil ikke gå på samme "smellen" som på F30en. Hvilken smell var det? Jeg hadde ACS på min G21 og det var helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 10 hours ago, StigJ said: Vurderes ja. Men sitter også og lurer på om jeg burde kjørt på med komplett sett og ikke kun fjærer denne gangen. Vil ikke gå på samme "smellen" som på F30en. Standarddempere på H&R-fjører? Både @Snagg30 og @mslello hadde ACS på 330e, og det var vel spot on såvidt jeg husker. Ellers har jo ACS også komplett sett med sportsdempere mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 20 minutter siden, Snagg30 skrev: Hvilken smell var det? Jeg hadde ACS på min G21 og det var helt nydelig! OEM standard dempere på H&R senkefjærer. Bilen ble sprettball selv om den var myk. Null harmoni mellom fjærer og dempere. Z4en hadde M-Tech dempere med H&R fjærer, og der harmonerte det veldig mye mer. Jeg tenker at den fallgruven kan man gå på igjen med en enda tyngre bil som G20en er. Det har jeg ikke lyst til. 8 minutter siden, papertiger skrev: Standarddempere på H&R-fjører? Både @Snagg30 og @mslello hadde ACS på 330e, og det var vel spot on såvidt jeg husker. Ellers har jo ACS også komplett sett med sportsdempere Stemmer. Ok. Skulle aller helst prøvd en 330E G20 med dette oppsettet før jeg handler. Du har vel M-Tech dempere på F32en sammen med ACS fjærer? mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita G Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 På 22.11.2021 den 12.46, Pekka skrev: Enig, selv om det kan være litt distraherende til tider. Agreed 🥰 Pekka, Knekten, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 4 timer siden, StigJ skrev: OEM standard dempere på H&R senkefjærer. Bilen ble sprettball selv om den var myk. Null harmoni mellom fjærer og dempere. Z4en hadde M-Tech dempere med H&R fjærer, og der harmonerte det veldig mye mer. Jeg tenker at den fallgruven kan man gå på igjen med en enda tyngre bil som G20en er. Det har jeg ikke lyst til. Stemmer. Ok. Skulle aller helst prøvd en 330E G20 med dette oppsettet før jeg handler. Du har vel M-Tech dempere på F32en sammen med ACS fjærer? Jeg hadde adaptivt understell på min da. Ble litt mer stump over de dårligst bygde fartshumpene. Rakk en langtur til Ålesund (100 mil) før jeg plutselig skulle ha i4 M50 😂 Var helt nydelig på langtur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 (endret) De fleste har nok parkert sine M biler for i år, men årets første snøfall blir tilbrakt i vår X3M Sinnsykt gøy bil, M-xDrive er perfekt for en som sverger til bakhjulsdrift. Endret November 25, 2021 av Snagg30 BimmerFan!, Knekten, Tony Soprano og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 Parkerer ikke M bil med X drive på vinteren. Blitt arbeidsbil dette nå 😂 Sjakalen, BimmerFan!, Tony Soprano og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita G Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 Godt å få spylt av bilen før kulda kommer 😊 Walkabout, Marius2002, Knekten og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 Blir ikke parkert, slår heller av Xdriv. Slavearbeider'n, Saltkjelen, *MrB* og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 (endret) Vintern kom for fullt idag, må få tatt bedre bilde i dagslys. Men parkerte ved en iX nå, måtte bilde til da 😊 Endret November 25, 2021 av Marius2002 sveigis, And-reas, Pekka og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 (endret) *ikke BMW relatert men litt* Mens M3en koser seg i varmen, jobber denne travle traveren! Ikke fått noe pleie og stell på en god stund. Ga den ekstra oppmerksomhet i dag fordi den har holdt ut med masse kjøring til jobb, flytting og henting av møbler Etter vask fikk den en knoke på taket som takk for hjelpen. Leker med tanken med å bytte ut til elbil, men blir for dumt når denne bare går og går, samt at den er sååå komfortabel å kjøre med akkurat passe krefter med sine illsinte 130 hester Endret November 25, 2021 av Dusy Sjakalen, Pekka, Fredrik 90 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 hemperen, Ampera, tennbrikket og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet November 25, 2021 Share Skrevet November 25, 2021 (endret) Helgevasken tatt👍😃 Endret November 25, 2021 av kkmE30m50 A.A, tennbrikket, fupsaker og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet November 26, 2021 Share Skrevet November 26, 2021 (endret) Hadde som mål å flytte inn før jul. Det er lagt på is bokstaveligtalt. Går vel enda lenger før BMW’n Får tak over seg, får vel ha som mål før jul neste år for den stakkar. Endret November 26, 2021 av tennbrikket Pekka, Marius2002, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå