zakariassen Skrevet Juni 18, 2022 Share Skrevet Juni 18, 2022 Reef89, Knekten, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 18, 2022 Share Skrevet Juni 18, 2022 (endret) Photoshoot på E30Meet idag. Vant også Beste motorrom og juryens 2. plass. Endret Juni 18, 2022 av Øyvind L. *MrB*, Dusy, Knekten og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 F11 pre-LCI vs G31 LCI. Reef89, Ampera, sveigis og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 fupsaker, BimmerFan!, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 Vaskedag fupsaker, Ampera, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 Overraskende fin bil å trekke henger med 😊 Den største ble riktignok kun flyttet på, litt i overkant å taue langs veien… Lars89, liffi, Walkabout og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 På 14.6.2022 den 18.17, liffi skrev: Lite snik bilde fra opplaget i Moss.. ja Båten er fremdeles på land 😂🚤 Si i fra neste gang så jeg kan få tatt en titt. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 Fant meg også en tvilling. fupsaker, Reef89, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 https://www.agderposten.no/nyheter/tomte-stasjonen-for-billig-drivstoff-for-tredje-gang-pa-ett-dogn/ Det var billig drivstoff i Arendal i dag, og siden kona er godt opplært så stilte hun seg i kø for å fylle. Og kom med i Agderposten 😂😂 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 37 minutter siden, Fredrik 90 skrev: https://www.agderposten.no/nyheter/tomte-stasjonen-for-billig-drivstoff-for-tredje-gang-pa-ett-dogn/ Det var billig drivstoff i Arendal i dag, og siden kona er godt opplært så stilte hun seg i kø for å fylle. Og kom med i Agderposten 😂😂 Dere må være bortskjemt med lave priser "der nede". Husker da jeg var i Grimstad for to år siden, da lå jo dieselen til under 10kr per liter på den ene stasjonen der. Hva kostet det per liter nå ettersom folk raidet stasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dere må være bortskjemt med lave priser "der nede". Husker da jeg var i Grimstad for to år siden, da lå jo dieselen til under 10kr per liter på den ene stasjonen der. Hva kostet det per liter nå ettersom folk raidet stasjonen? Det er veldig sterk priskonkurranse her i byen, Arendal har veldig mange bensinstasjoner til å være en sånn liten by. Så det er sjelden jeg ser billigere priser andre steder når jeg er ute å farter. I dag kostet dieselen 19:87,- og da stilte folk seg i kø 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 Prepp til Koed treff 😬 Saltkjelen, fupsaker, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 Saltkjelen, smashy, Knekten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 20, 2022 Share Skrevet Juni 20, 2022 (endret) Fikk seg en vask i dag og oppstart etter å ha stått parkert en uke. Dessverre dårlig med felgvask da noen små rabiate krabater har vært på ferde 😅 Endret Juni 20, 2022 av smashy Knekten, Reef89, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 21, 2022 Share Skrevet Juni 21, 2022 BimmerFan!, Reef89, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå