hanssae Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 Tror det blir lenge til jeg blir lei av å se på disse linjene fra 2004 🤩 Marius2002, Reef89, mslello og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 @hanssae Linjene til E85 må være et av det mest vellykkede fra BMW noen sinne tror jeg. Sexy! mslello, Marius2002, ahj og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 BimmerFan!, mslello, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 Beklager at dette ikke er BMW, dette er en bil du ikke ser hver dag. Blinklys, fupsaker, Knekten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 7 timer siden, hanssae skrev: Tror det blir lenge til jeg blir lei av å se på disse linjene fra 2004 🤩 Gratulerer med flott bil! Spesiell å tøff bilpark du har nå, B6’n er for meg det råeste av det råeste! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 6 minutter siden, Ampera skrev: Beklager at dette ikke er BMW, dette er en bil du ikke ser hver dag. Koenigsegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 4 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Koenigsegg? Nei! Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 1 minutt siden, Ampera skrev: Nei! Hva kan det da være? Tenkte på denne, forresten.. Ser nå den ikke var så lik som jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 https://www.bugatti.com/chiron/ Rita G og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 3 minutter siden, Kvasi skrev: https://www.bugatti.com/chiron/ Ja naturligvis.. Det burde jeg skjønt Ser Bugatti-merket også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 25 minutter siden, Ampera skrev: Beklager at dette ikke er BMW, dette er en bil du ikke ser hver dag. Så kjedelig at den skal eksporteres ut av landet. Hadde lenge ett håp om at vi skulle få se en Chiron på norske skilt, men når jeg ser den her med eksport skilt så skjønner jeg at det ikke blir noe av 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Så kjedelig at den skal eksporteres ut av landet. Hadde lenge ett håp om at vi skulle få se en Chiron på norske skilt, men når jeg ser den her med eksport skilt så skjønner jeg at det ikke blir noe av 👎 Arne Fredly har vel en? (I Norge?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 For å holde seg til bilder (og ikke lengre diskusjon) i denne tråden her så var det noen stilige biler jeg kjørte på bane sammen med i går. Kjørte for øvrig fra begge de to like foran meg her Ampera, Lars89, ahj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 41 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Arne Fredly har vel en? (I Norge?) Han har sin i Monaco så vidt jeg vet. Hvem som kjøpte denne vet jeg ikke Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 2, 2022 Share Skrevet September 2, 2022 Dusy, Lars89, N.E.W. og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå