Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, skoglund skrev:

Gode tide for salg av denne type bil for tiden, litt usikker på hvor hard de nye låne reglene slår inn:) de som kom 1juli. Uansett lykke til med salg når den tid kommer:) flott bil du har:)

Begrensningene i utlånsforskriften begrenser jo først og fremst de som eier bolig. Ettersom kundemassen til dagens M2, M3 og M4 er hjemmeboende 18-23-åringer, vil neppe utlånsforskriften ha noen innvirkning. Helt knall i et marked som ellers er dødt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3en går som bruksbil for tiden, ferie på Sunnmøre, uten rekkevidde angst, trodde jeg, helt til jeg kom på at lokalbutikken er nedlagt og bilen påsto den hadde 23 km igjen på tanken med 18 km til neste bygd med bensinstasjon. Heldigvis er tankmåleren til å stole på 😅

5F083E5A-926D-401B-81E9-D08D225E65AF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, skoglund skrev:

Du har ikke handla X5 i Svolvær tilfeldigvis? Pen bil uansett:)

Hehe nei faktisk ikke😅 var en veninne som skulle kvitte seg med den billig. Så sa bare at hvist det går inn 3 barneseter i baksetet så tar vi den😅 så da ble det hjem og prøve og kjerringa storfårnøyd😅

Takk for det😃

Endret av KKME30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 30.000km kjørt siden vi kjøpte den er jeg nå på siste turen, denne har tjent oss godt. Ikke en eneste ting bilen ikke har vært med på, en av BMW’s beste allroundere. Nå er det dags for å støtte Greta Thunberg og MDG. C076A09F-1551-460B-84D7-33E620A719C8.thumb.jpeg.e6f9a7263bd7ad8a7b71aedd80d3cd58.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...