Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Over 100 mil siden 2:30 i natt, og null søvn. Nå smakte det godt med en Blanc på hotellet i Hamburg :D første gang på Autobahn, og det må jeg si var en opplevelse. Når det man forbinder med bestemor biler i Norge ligger klistra på ræva di i Tyskland så følte jeg meg ganske liten i denne 😂 Men, bank i bordet, for en milsluker denne er.

IMG_3486.thumb.jpeg.e9aa4a2556b64f40cfb485d4f5349177.jpegIMG_3471.thumb.jpeg.22a67b159a1556adfec4d4ed3c769148.jpeg
Ny etappe i morgen, da til gamle damens fødested :) 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Markus E30 skrev:

Mye skrot man skal ta med seg hjem😂 Men blir en kurrant sommerbil😎 07 E61 M5

20230718_151531.thumb.jpg.cd7e43c3158e2421c020537125d975b4.jpg

Jaha, så det var altså deg jeg akkurat fikk klemt meg forbi i enden av forbikjøringsfeltet mellom Arendal og Grimstad i forrigårs 😅 Vet ikke om du husker en sort G30 540d med dårlig tid 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jaha, så det var altså deg jeg akkurat fikk klemt meg forbi i enden av forbikjøringsfeltet mellom Arendal og Grimstad i forrigårs 😅 Vet ikke om du husker en sort G30 540d med dårlig tid 😂😂

Venta bare på den😎 Hehe, husker det ja! Så deg ikke i speilen engang før du var forbi😂😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Markus E30 skrev:

Venta bare på den😎 Hehe, husker det ja! Så deg ikke i speilen engang før du var forbi😂😈

Hehe 😂 Jeg tenkte "Jeg rekker han med biltralla" også fikk jeg kalde føtter og trakk meg. Vi var jo forbi skiltet som varsler om at forbikjøringsfeltet slutter. Men så ombestemte jeg meg ett sekund senere og bare "go for it….speeeeeed and power" som om Jeremy Clarkson skulle sagt det 😂 Også bare "hey, det var jo en E61 M5 for søren" Så lekker ut, gratulerer 👍

Men fra spøk til alvor…jeg vil egentlig beklage for den forbikjøringen. Var lite stolt av den manøveren i ettertid og jeg utviste dårlig oppførsel med å presse meg forbi akkurat der feltet snevrer inn. Sorry!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hehe 😂 Jeg tenkte "Jeg rekker han med biltralla" også fikk jeg kalde føtter og trakk meg. Vi var jo forbi skiltet som varsler om at forbikjøringsfeltet slutter. Men så ombestemte jeg meg ett sekund senere og bare "go for it….speeeeeed and power" som om Jeremy Clarkson skulle sagt det 😂 Også bare "hey, det var jo en E61 M5 for søren" Så lekker ut, gratulerer 👍

Men fra spøk til alvor…jeg vil egentlig beklage for den forbikjøringen. Var lite stolt av den manøveren i ettertid og jeg utviste dårlig oppførsel med å presse meg forbi akkurat der feltet snevrer inn. Sorry!

 

Hehehe, null stress, så på kanten var den ikke😁😁 Så PD og Stickeren og tenkte det måtte være Autobahn lokomotivet til Fredrik 😎 Smilte for meg selv.

Takk for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...