Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Da er nok en 5 serie og bilhenger helt i grenseland👍sikkert ribbet bil ,så litt lettere:) men synd at de disse gromme stasjonsvognene ikke kunne dratt 2500kg, det ville gjort de enda mere aktuelle tenker jeg. Klare over at det ikke er andre stasjonsvogner som trekker noe særlig mere og dermed er ganske likt over hele fjøla:)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er det ikke 7-serie som har litt romsligere hengervekt? En 740d eller 750d er nok helt perfekt trekkvogn, sterk OG komfortabel. Med lavt tyngdepunkt kontra en SUV så ligger den fint på veien også :)   

Jo stemmer det, 750i har 2.3T hengervekt. Var derfor den ble aktuell for meg slik jeg kunne trekke M3’n på henger til og fra bane. X5 45 har veldig høy hengervekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, skoglund skrev:

Da er nok en 5 serie og bilhenger helt i grenseland👍sikkert ribbet bil ,så litt lettere:) men synd at de disse gromme stasjonsvognene ikke kunne dratt 2500kg, det ville gjort de enda mere aktuelle tenker jeg. Klare over at det ikke er andre stasjonsvogner som trekker noe særlig mere og dermed er ganske likt over hele fjøla:)  

30 kg over på total, men er ribba motorrom. 

X5n er 10kg tyngre enn M550D, så det er litt interessant når E70 kan trekke 3500kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Gamla får litt mer futt! :) lyden er såpass høy at her kan jeg ikke stå mye lengre.7DC66B04-8A81-4ECB-B124-0C15BEEBFFC5.thumb.jpeg.722481d0f356dad1c869391d80d1c58a.jpeg

Gøy med dyno👍🏻håper du deler litt film med lyd og resultat😉

Endret av Lars S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...