liffi Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 sveigis, hemperen, Ampera og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Ampera, Marius2002, *MrB* og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Rykende ferske photos. Sub 30 min siden ved posting m-blå, *MrB*, papertiger og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 På 25.9.2024 den 14.15, sveigis skrev: Det kan jeg være enig i men da er det jo enda bedre at du fyller opp litt mat igjen her 😊 Savner tråden og oppdateringene dine . Var alltid gøy . +1, det forumet her har blitt mer eller mindre show off på lånte penger. Føler det har tapt seg veldig siste året eller to. sveigis og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 1 hour ago, Olaandref said: +1, det forumet her har blitt mer eller mindre show off på lånte penger. Føler det har tapt seg veldig siste året eller to. Kunne sagt det samme om Facebookgrupper. Det er derfor jeg holder meg her inne, synes det går an å ha gode diskusjoner og tråder, folk vil alltid være interessert i forskjellige emner; noen i byggetråder og prosjekter, andre i mer day-to-day-liv med bil. Eystein Ose, mslello, GtiGtr og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 22 minutter siden, papertiger skrev: Kunne sagt det samme om Facebookgrupper. Det er derfor jeg holder meg her inne, synes det går an å ha gode diskusjoner og tråder, folk vil alltid være interessert i forskjellige emner; noen i byggetråder og prosjekter, andre i mer day-to-day-liv med bil. Ja, det er ikke mye bedre der, setter pris på mangfold, og selvfølgelig, det finnes ikke bare èn form for bilinteresse, heldigvis. papertiger og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Klar for treff imorgen: Imorgen skal Mini kjøre den grønne og det gledes til at vi to skal gjøre noe bilrelatert sammen igjen 😊 paukri, Reef89, Ampera og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 En svenske i ett vinterstengt Tvedestrand 😅 Godt å la litt lun V8 brumming lyde mellom trehus fasadene i de folketomme gatene 😎 fupsaker, M-jakob, Morten B og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 1 time siden, Fredrik 90 skrev: En svenske i ett vinterstengt Tvedestrand 😅 Godt å la litt lun V8 brumming lyde mellom trehus fasadene i de folketomme gatene 😎 Er det ikke kun 30 dager det er lov og kjøre på svenske skilt? Mener og huske det var slik når jeg importerte 740d🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 46 minutter siden, Skulebollen skrev: Er det ikke kun 30 dager det er lov og kjøre på svenske skilt? Mener og huske det var slik når jeg importerte 740d🤔 Det stemmer 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 3 hours ago, Fredrik 90 said: En svenske i ett vinterstengt Tvedestrand 😅 Godt å la litt lun V8 brumming lyde mellom trehus fasadene i de folketomme gatene 😎 Fint bilde! Ja, du tenker 30 dager med kjøring, ikke 30 kalenderdager? 😬 Fredrik 90, Werther, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Snagg30, KKME30, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 1 time siden, papertiger skrev: Fint bilde! Ja, du tenker 30 dager med kjøring, ikke 30 kalenderdager? 😬 Ja 30 dager med sammenhengende kjøring 😂 Neida, jeg har tilgang på prøveskilt så det er ikke noe problem å lufte 545en mens jeg venter på at den skal bli avgiftsfri 1/1-2025 👍 Så da kan vi sikkert legge det temaet dødt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 20 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ja 30 dager med sammenhengende kjøring 😂 Neida, jeg har tilgang på prøveskilt så det er ikke noe problem å lufte 545en mens jeg venter på at den skal bli avgiftsfri 1/1-2025 👍 Så da kan vi sikkert legge det temaet dødt? Var vertfall ikke prøveskilt på bildet du la ut 🤭 Jeg spurte nå mest for nysgjerrigheten sin del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 1 minutt siden, Skulebollen skrev: Var vertfall ikke prøveskilt på bildet du la ut 🤭 Nei det er riktig, akkurat der synder jeg. Skiltet bak ligger i bilen sammen med kjøreseddel når jeg er ute å kjører med 545en, rett og slett av ren latskap. Foran setter jeg det bare nede i frontruta, gidder ikke å ta av de svenske skiltene. Blir jeg stoppa så får jeg ta det som det kommer, har gjort det sånn i 10 år nå uten problemer. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå