Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

På 25.9.2024 den 14.15, sveigis skrev:

Det kan jeg være enig i men da er det jo enda bedre at du fyller opp litt mat igjen her 😊

Savner tråden og oppdateringene dine .

Var alltid gøy .

+1, det forumet her har blitt mer eller mindre show off på lånte penger. Føler det har tapt seg veldig siste året eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Olaandref said:

+1, det forumet her har blitt mer eller mindre show off på lånte penger. Føler det har tapt seg veldig siste året eller to. 

Kunne sagt det samme om Facebookgrupper. Det er derfor jeg holder meg her inne, synes det går an å ha gode diskusjoner og tråder, folk vil alltid være interessert i forskjellige emner; noen i byggetråder og prosjekter, andre i mer day-to-day-liv med bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, papertiger skrev:

Kunne sagt det samme om Facebookgrupper. Det er derfor jeg holder meg her inne, synes det går an å ha gode diskusjoner og tråder, folk vil alltid være interessert i forskjellige emner; noen i byggetråder og prosjekter, andre i mer day-to-day-liv med bil. 

Ja, det er ikke mye bedre der, setter pris på mangfold, og selvfølgelig, det finnes ikke bare èn form for bilinteresse, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

En svenske i ett vinterstengt Tvedestrand 😅 Godt å la litt lun V8 brumming lyde mellom trehus fasadene i de folketomme gatene 😎

IMG_2555.thumb.jpeg.293ce0d23e19e81b50faf7834a82e3e7.jpeg

Er det ikke kun 30 dager det er lov og kjøre på svenske skilt? Mener og huske det var slik når jeg importerte 740d🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Fredrik 90 said:

En svenske i ett vinterstengt Tvedestrand 😅 Godt å la litt lun V8 brumming lyde mellom trehus fasadene i de folketomme gatene 😎

IMG_2555.thumb.jpeg.293ce0d23e19e81b50faf7834a82e3e7.jpeg

Fint bilde!

Ja, du tenker 30 dager med kjøring, ikke 30 kalenderdager? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Fint bilde!

Ja, du tenker 30 dager med kjøring, ikke 30 kalenderdager? 😬

Ja 30 dager med sammenhengende kjøring 😂 Neida, jeg har tilgang på prøveskilt så det er ikke noe problem å lufte 545en mens jeg venter på at den skal bli avgiftsfri 1/1-2025 👍 Så da kan vi sikkert legge det temaet dødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja 30 dager med sammenhengende kjøring 😂 Neida, jeg har tilgang på prøveskilt så det er ikke noe problem å lufte 545en mens jeg venter på at den skal bli avgiftsfri 1/1-2025 👍 Så da kan vi sikkert legge det temaet dødt?

Var vertfall ikke prøveskilt på bildet du la ut 🤭 

Jeg spurte nå mest for nysgjerrigheten sin del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skulebollen skrev:

Var vertfall ikke prøveskilt på bildet du la ut 🤭 

Nei det er riktig, akkurat der synder jeg. Skiltet bak ligger i bilen sammen med kjøreseddel når jeg er ute å kjører med 545en, rett og slett av ren latskap. Foran setter jeg det bare nede i frontruta, gidder ikke å ta av de svenske skiltene. Blir jeg stoppa så får jeg ta det som det kommer, har gjort det sånn i 10 år nå uten problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...