Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Lappi brukes av utrykningskjøretøy i enkelte deler av norge, ellers er det forbudt. Ikke det at jeg tror noen hadde sett forskjell på det og et hakka9 dekk. Jeg har kjørt Lappi på isbane hos Kall auto Lodge i sverige på Porsche 997 (et event som kan anbefales) 

M550xd på isbane er nok artig 😀

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Er vell såvidt brukt på utrykningskjøretøy i relevante landsdeler?

Nå ble denne tråden fylt med litt for mye om rallypigg og lappi. 
Det kan nok hende. Men for hverdagsbilen til alle i dette landet er det ikke lov. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
21 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Faen så lekkert! Kombinasjonen med Style 312 på F1x er så vakkert :)

Må si jeg ble fornøyd selv, og sannelig glad jeg ikke tok steget med å selge de. Er rart med det, men felger fra en større serie med mer gummi har en tendens til å se helt annerledes ut når det kommer på en mindre serie med mindre gummi. Å kjøre med CSC6 var jo også komfortabelt. Kan ikke si jeg merker alt for stor forskjell fra 20"-felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Saltkjelen said:

Er rart med det, men felger fra en større serie med mer gummi har en tendens til å se helt annerledes ut når det kommer på en mindre serie med mindre gummi

Rart med det, men helt enig! 😁 akkurat som om både felgene og bilen kommer mye mer til sin rett. Bilen får gjerne en felg med et innpress som fremhever linjene og formene på bilen på en mye bedre måte og felgdesignet fremheves til å bli de italienske dresskoene de kan og bør være.

Og ja, slenger meg på bølgen over her. Dette var absolutt ikke det verste jeg har sett! 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...